ورود به جاده چالوس تا اطلاع ثانوی ممنوع است

ورود به جاده چالوس تا اطلاع ثانوی ممنوع است

http://www.bananews.ir/مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز اعلام کرد: تا اطلاع ثانوی ورود خودروها به جاده چالوس متوقف شده است و احتمالا چند ساعت بعد نسبت به از سرگیری ترددها تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ باقرنیا تاکید کرد: با توجه به اینکه حجم سفرها در طول چند ساعت گذشته به شکل قابل توجهی در جاده چالوس افزایش یافت، با همکاری پلیس راه تصمیم بر این شد که ورود خودروهای جدید از سمت کرج به چالوس متوقف شود. این دستور همچنان به قوت خود باقی است و احتمالا ظرف ساعات آینده نسبت به تغییر وضعیت ترددها تصمیم‌گیری می‌شود.

به گفته وی مشکلاتی که در طول ساعات گذشته برای تعدادی از خودروها در محدوده تونل کندوان به وجود آمده بود با ورود به موقع ماموران پلیس حل شد و در حال حاضر ترددها به کندی در جریان است.

باقرنیا درباره چگونگی بازشدن جاده چالوس از سمت شمال به تهران نیز گفت: براساس برنامه قبلی در روز جمعه جاده چالوس از شمال به جنوب یک‌طرفه خواهد شد ولی با توجه به وضعیت فعلی ترافیکی این جاده و ازدحام بسیار زیاد خودروها هنوز در رابطه با وضعیت این محور در روز پنجشنبه نمی‌توان اظهارنظر قطعی کرد و هرگونه تصمیم در این رابطه به ساعات آینده موکول خواهد شد.

 

ایسنا

    نظرات