احداث شش تصفیه‌خانه فاضلاب تهران تا انتهای امسال

احداث شش تصفیه‌خانه فاضلاب تهران تا انتهای امسال

http://www.bananews.ir/براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است تا بهمن‌ماه امسال شش تصفیه‌خانه شهریار، پرند، پردیس، میگون و پیشواز افتتاح شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ محمد پرورش _ مدیر عامل آب و فاضلاب استان تهران _ با بیان این‌که قرار است هر دوماه یکبار یکی از این تصفیه‌خانه‌ها افتتاح شود، گفت: برنامه‌های خوبی را برای سامانه فاضلاب این مناطق درنظر گرفته‌ایم.

وی با بیان این‌که وضعیت شبکه فاضلاب تهران خوب است، ادامه داد: در حوزه تصفیه‌خانه نیز برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته به‌طوری که می‌توان گفت ۷۰ درصد مردم تحت پوشش فاضلاب هستند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تاکید بر این‌که می‌توان سال آینده با دریافت یک اعتبار لازم، ساخت شبکه فاضلاب را تکمیل و مصرف را مدیریت کرد، اظهار کرد: تصفیه‌خانه در جنوب شهرتهران از کیفیت آب بهتری برخوردار است.

پرورش با درخواست به جهت در نظر گرفتن یک اعتبار لازم از سوی دولت برای شرکت آب و فاضلاب تهران، تصریح کرد: با اخذ بودجه کافی می‌توانیم به سرعت پروژه‌های خود را اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه تا کنون سرعت تسریع پروژه فاضلاب تهران خوب بوده است،گفت:به نظر می‌رسد که مدت زمان زیادی به تکمل پروژه باقی نمانده است.

 

ایسنا

    نظرات