امروز غلیظ ترین روز گرد و غباری اصفهان است

امروز غلیظ ترین روز گرد و غباری اصفهان است

http://www.bananews.ir/کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در حال حاضر کیفیت هوای اصفهان برای عموم مردم ناسالم است و غلظت گرد و غبار امروز نیز نسبت به روزهای آینده بیشتر است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ حجت الله علی عسگریان اظهار کرد: تحلیل نقشه‌های هواشناسی نشان از ورود جوی نسبتاً پایدار بر روی استان اصفهان را دارد که همین موضوع موجب رخداد گرد و غبار می‌شود.

وی افزود: برای فردا نیز ناپایداری‌های جوی بر روی استان حاکم خواهد شد که همین جو باعث ایجاد وزش شدید باد و افزایش گرد و غبار از کانون‌های گرد و غبار داخلی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: در حال حاضر کیفیت هوای اصفهان برای عموم مردم ناسالم است و غلظت گرد و غبار نیز امروز نسبت به روزهای آینده بیشتر خواهد بود و گرد و غبار تا پایان هفته ادامه خواهد داشت، اما از میزان غلظت آن کاهش می‌یابد.

علی عسگریان ادامه داد: از فردا بر میزان ناپایداری‌های جوی استان افزوده شده و همین امر افزایش وزش باد به خصوص در شرق استان، ابرناکی و رعد و برق را در برخی از نقاط استان به وجود خواهد آورد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌ها دمای هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده بین ۲۴ تا ۳۸ درجه متغیر خواهد بود در همین مدت چوپانان با ۴۱ درجه سانتی‌گراد گرمترین و بوئین و میاندشت با دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین شهر استان خواهد بود.

 

ایسنا

    نظرات