پردیس یک گام تا افتتاح رسمی

پردیس یک گام تا افتتاح رسمی

http://www.bananews.ir/به دنبال برگزاری مراسمی بی سر و صدا با حضور مسوولان دولتی برای تحویل برخی واحدهای فاز ۱۱ شهر جدید پردیس به متقاضیان جهت آگاهی از ایرادات و رفع آنها، احتمالا مراسم افتتاح رسمی هفته آینده برگزار می شود.

 

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir روز ۲۱ تیرماه در مراسمی نیمه رسمی که اطلاع رسانی خبری درخصوص آن انجام نشده است به برخی متقاضیان واحدهای مسکن مهر پردیس که سهم آورده خود را تکمیل کرده اند کلید داده شده تا بقیه واحدها نیز به تدریج با تکمیل سهم آورده تحویل شود.

در این مراسم که با حضور مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، طاهرخانی عضو هیئت مدیره شهرهای جدید، غفوری مدیرعامل شرکت عمران پردیس، حیدری فرماندار پردیس، لاله شهردار پردیس، ضرغامی رییس دادگستری و صفدری رییس آب و فاضلاب استان تهران برگزار شده، غفوری عنوان کرده که تحویل این واحدها قبل از افتتاح رسمی برای رفع ایرادات انجام می شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس همچنین بیان کرده است: با توجه به اینکه ۴۵۵۰ واحد مسکن مهر مذکور در فاز ۱۱ دارای آب، برق، گاز و خدمات روبنایی هستند شرکت عمران شهر جدید پردیس تصمیم گرفت تحویل را به صورت تدریجی آغاز کند. در این تحویل کلید واحد به متقاضیانی تحویل داده شد که مبالغ سهم آورده خود را به طور کامل پرداخت نمودند و الباقی متقاضیان که مبالغ پرداختی آنها کامل نیست و لیکن به ۸۰ درصد مبلغ رسیده باشد مشمول دریافت قرارداد پیش فروش می شوند.

همچنین مهرآبادی این نوید را به متقاضیان داده که طبق وعده جهانگیری معاون اول رییس جمهور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان را به پردیس اختصاص دهد.

صفدری مدیرعامل آب و فاضلاب استان هم گفته است: تمامی زیرساخت‌ها برای آب سالم آماده است حتی می‌توان به جرات گفت آب پردیس از آب تهران هم سالم تر است برای ما وظیفه است به تعهداتمان عمل کنیم.

بنابراین گزارش، بعد از اینکه سه بار مراسم افتتاح پردیس به دلیل مشکل عدم تامین آب بهداشتی لغو شد، شنیده ها حاکی از آن است که تمام زیرساخت های لازم و انشعابات به طور کامل انجام شده و مراسم افتتاح محله ایرانشهر پردیس هفته آینده انجام می شود. البته این خبر هنوز به شکل رسمی از سوی مسوولان شرکت عمران شهرهای جدید اعلام نشده است.

 

ایسنا

    نظرات