معارفه اعضای جدید هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس

معارفه اعضای جدید هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس

http://www.bananews.ir/با صدور احکامی جداگانه از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی، رضا بابازاده خوشرودی؛ ابراهیم نظری نیا به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس معرفی شدند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ در جلسه‌ای که با حضور سید محمود میریان، عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید؛ حبیب الله طاهر خانی عضو هیات مدیره و معین ویژه شهر جدید پردیس؛ حسن ولی پور، معاونت فنی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید؛ سعید غفوری، مدیرعامل شرکت عمران پردیس و معاونین شرکت برگزار شد، رضا بابازاده خوشرودی و ابراهیم نظری نیا به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره شرکت عمران پردیس منصوب شدند.

در حاشیه این مراسم میریان طی سخنانی افزود: ما عاملین برنامه‌ریزی در این شهر هستیم باید نوع عملکرد و نگرش ما به سمتی باشد تا شرمنده مردم نشویم، شهر جدید پردیس با توجه به موقعیت جغرافیایی و پتانسیل بالا جهت توسعه از جایگاهی ویژه در استان و کشور برخوردار است. باید برای توسعه شهری و مخصوصا مسکن مهر نقش خوبی را ایفا کنیم.

وی تصریح کرد: هدف اصلی ما ساختن شهری با کیفیت، مطلوب، ماندگار و با هویت است تا رضایت ساکنین را در بر داشته باشد.

در پایان خاطرنشان کرد: از اعضای هیئت مدیره جدید و مدیرعامل محترم شرکت عمران پردیس تقاضا دارم هدفی را که همانا ساخت شهری زیبا و استاندارد است به شکلی مطلوب و استاندارد در اولویت کاری خود بگنجانند.

معین ویژه شرکت عمران پردیس گفت: با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند قبلی اعضای جدید هیئت مدیره که از باتجربه ترین نیروهای ما هستند، انشاالله با تلاش مضاعف باعث رونق کارها شوند، تاکید ما در مجمع عمومی حفظ آرامش بر کارمندان و مدیریت شرکت است که به لطف خدا با این تیم جدید محقق می‌شود.

طاهرخانی ادامه داد: ظرفیت شرکت عمران پردیس بسیار متفاوت تر از دیگر شهرها است و مجموعه مجمع عمومی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید پشتیبان هیئت مدیره پردیس است.

در این مراسم از اعضای سابق هیات مدیره تقدیر شد. در پایان این مراسم بازدیدهای میدانی از تمامی پروژه‌های در حال ساخت شهر جدید پردیس صورت گرفت.

 

 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

    نظرات