«کارگاه مدیریت آب» در دانشگاه شریف برگزار می‌شود

«کارگاه مدیریت آب» در دانشگاه شریف برگزار می‌شود

http://www.bananews.ir/«کارگاه مدیریت آب»، ۲۹ و ۳۰ تیرماه امسال با حضور اساتید ایرانی خارج از کشور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ معرفی فاکتورها و اصول بنیادی حاکم بر نقش بازیافت در مدیریت یکپارچه منابع آب، بازیافت آب کشاورزی، جلا دادن تالاب‌ها و تقویت جریان رودخانه‌ها، توسعه فرصت‌ها برای بازیافت آب‌های صنعتی، تقویت آب‌های زیرزمینی و شارژ مدیریت شده آبخوان‌ها، سیستم‌های شخصی بازیافت آب کدر در محل و گرایشات بین‌المللی در استفاده مجدد از آب، اهدافی است که در این رویداد دنبال خواهد شد.

همچنین پیشرفت در تکنولوژی تصفیه فیزیکی- شیمیایی و بیولوژیکی، تکنولوژی‌های پیشرفته اکسیداسیون، تکنولوژی‌های غشایی در بازیافت و استفاده مجدد آب، موضوعات سلامت عمومی مرتبط با بازیافت و استفاده مجدد آب، مدیریت ریسک، قوانین، مقررات، سیاست‌ها، مدیریت و تحقیقات در مورد بازیافت آب، آینده بازیافت آب چیست؟ و پیشنهاد روش‌های تصفیه آب و موارد استفاده از جمله محورهای تخصصی این رویداد خواهد بود.

دکتر نیوشا عجمی از دانشگاه استنفورد، دکتر محسن مهران از مهندسی روبیکان، دکتر حسین اشکتراب از بخش آب سانتاکلارا و دکتر بهمن شیخ از مهندسین مشاور شیخ، سخنرانان این کارگاه دو روزه خواهند بود.

 

ایسنا

    نظرات