سیلاب در کرمان ۳۷۲ میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشت

سیلاب در کرمان ۳۷۲ میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشت

http://www.bananews.ir/مدیر کل ستاد بحران و حوادث غیرمترقبه استان کرمان گفت: در مجموع ۳۷۲ میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال خسارت در پی جاری شدن سیل در استان برآورد شده است ضمن آنکه متاسفانه ۳ نفر نیز در این حادثه کشته شدند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ "محسن صالحی کرمانی" در خصوص میزان خسارات نهایی وارده از سیل اخیر به استان کرمان، گفت: در پی جاری شدن چند روز اخیر سیل در استان کرمان در مجموع ۱۵۶۱ کیلومتر راه روستایی و شهری، ۷۴ دهانه پل، ۱ باب ساختمان دولتی، ۴ منبع تامین آب روستایی و یک کیلومتر خط انتقال آب روستایی آسیب وارد شد.

وی افزود: همچنین در حوزه شهری نیز ۲ ایستگاه پمپاژ آب شهری، ۷ کیلومتر خط انتقال آب شهری، ۶۵ کیلومتر خط انتقال برق، ۱۲ ایستگاه برق، ۴۱ واحد مسکونی،۲ باب ساختمان کشاورزی، ۴۹۸ هکتار مزارع کشاورزی و ۱۲ هزار و ۴۱۲ هکتار باغات در اثر جاری شدن سیل خسارت وارد شد ضمن آنکه ۴۶۰ راس دام سنگین و ۲۰۳ قطعه مرغ نیز در اثر جاری شدن سیل تلف شدند.

مدیر کل ستاد بحران و حوادث غیرمترقبه استان کرمان با اشاره به سایر خسارات تصریح کرد: همچنین سیلاب به ۱۲۰۰ دستگاه قنات چاه استخر نیز خسارت وارد کرد و در مجموع ۳۷۲ میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال خسارت در پی جاری شدن سیل در استان برآورد شده است ضمن آنکه متاسفانه ۳ نفر نیز در این حادثه کشته شدند.

 

ایسنا

    نظرات