دولت به دنبال ارتقای توان خرید مردم در جهت تهیه مسکن است

دولت به دنبال ارتقای توان خرید مردم در جهت تهیه مسکن است

http://www.bananews.ir/معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: دولت تدبیر و امید با اتخاذ سیاست‌های جدید در حوزه بانکی و تسهیل‌گری با جدیت به دنبال تقویت و ارتقای توان خرید مردم در جهت تهیه مسکن مورد نیاز آنهاست.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ امیر قادری با بیان اینکه امکانات و ظرفیت دولت برای تامین مسکن موردنیاز مردم کافی نیست، گفت: باید از طریق جذب سرمایه گذاری خارجی به دنبال تامین نیازهای مردم در بخش مسکن باشیم که دولت با جدیت به دنبال جذب سرمایه‌گذاری خارجی در این بخش است.

وی با اشاره به اینکه دولت بسترهای موردنیاز را برای مسکن دار شدن مردم فراهم کرد از مسئولان دستگاه‌های مرتبط با بخش مسکن خواست با ایجاد رقابت بین سازندگان و فعالان حوزه ساخت و ساز به دنبال رونق بخشی به بخش مسکن، کاهش قیمت تمام شده و افزایش کیفیت مسکن در استان باشند.

قادری با بیان اینکه اکنون در بخش مسکن در کشور شاهد رکود هستیم، گفت: دولت برنامه‌هایی برای رونق بخشی و خروج مسکن از وضعیت رکود فعلی در دست اجرا دارد که با اجرایی شدن این برنامه‌ها، بخش مسکن جان دوباره‌ای می‌گیرد.

وی به تجارب مجموعه مدیریتی استان کردستان در حوزه مسکن در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: امروز باید از نقاط ضعف و قوت برنامه‌های دولت‌های گذشته در حوزه مسکن نهایت استفاده را برای تامین مسکن موردنیاز مردم ببریم.

 

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

    نظرات