بهره‌مندی طرح‌های برتر ایده‌پردازان از خدمات مرکز رشد دانشگاه شریف

بهره‌مندی طرح‌های برتر ایده‌پردازان از خدمات مرکز رشد دانشگاه شریف

http://www.bananews.ir/دانشگاه صنعتی شریف هشتمین جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف را با هدف ایجاد فرصت برای صاحبان ایده و آشنایی صاحبان صنعت با ایده‌های جدید و خلاقانه برگزار می‌کند.

 به گزارش بنانیوز(BanaNews.irجشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌وکار شریف رویدادی است که به اهتمام مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف راه‌اندازی شده است. این رخداد، در ادامه برگزاری موفق هفت دوره قبلی جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌وکار شریف بوده که در حال حاضر به صورت کشوری توسعه یافته و در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.

این جشنواره از یک سو عرصه‌ای است برای ارائه دستاوردهای فنی- پژوهشی دانشجویان، دانش‌آموختگان، اساتید دانشگاه‌ها، کارآفرینان، صاحبان ایده‌های کسب و کار و از سوی دیگر فضایی برای طرح نیازمندی‌های صنعت است و در نهایت با سرمایه‌گذاری صنعت در کسب ‌و ‌کارهای دانش‌بنیان، فرصتی برای همکاری موثر و نظام‌مند صنعت و دانشگاه فراهم می‌آورد.

در این جشنواره، شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی با مفاهیم و اصول کسب وکار و تمرین عملی آنها بر مبنای ایده محوری و فناورانه خود، در یک محیط رقابتی نسبت به آماده‌سازی طرح خود جهت ارائه به نهادها و اشخاص سرمایه‌گذار اقدام می‌کنند.

طرح‌های برتر این جشنواره، ضمن برخورداری از خدمات حمایتی مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف و سایر نهادهای حامی، امکان سرمایه گذاری صندوق پژوهش و فناوری شریف و سایر سرمایه‌گذاران به منظور تجاری شدن طرح و تولید محصول را خواهند داشت.

ایجاد فرصت برای صاحبان ایده، فراهم آوردن شرایط برای کارآفرینان جهت بازاریابی و معرفی طرح به سرمایه‌گذاران، آشنایی صاحبان صنعت با ایده‌های جدید و خلاقانه، استفاده صاحبان ایده از بازخورد کارآفرینان و مدیران برتر، افزایش توان کارآفرینان برای نوشتن طرح تجاری و برنامه‌ریزی اجرایی، شناسایی کارآفرینان جوان و ناشناخته، کسب اعتبار و شهرت برای کارآفرینان برتر، تشویق و تبلیغ نگاه خلاقانه و روحیه کارآفرینی و پرورش نسل جدیدی از کارآفرینان، از جمله اهداف این جشنواره است.

این جشنواره در دو بخش «ایده‌های نوآورانه» و «طرح کسب و کار» در حوزه‌های فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات و فنی مهندسی برگزار می‌شود.

مهلت ارسال طرح‌ها به دبیرخانه هشتمین جشنواره سراسری کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف تا ۱۵ شهریور ماه امسال است.

 

ایسنا

    نظرات