خیال ایرلاین‌ها برای سوخت‌گیری تا یک‌ماه راحت شد

خیال ایرلاین‌ها برای سوخت‌گیری تا یک‌ماه راحت شد

http://www.bananews.ir/چند روز پس از برهم خوردن نظم ماه‌های گذشته در تحویل سوخت به هواپیماهای مسافرتی و صحبت از نقدی شدن فروش سوخت به آنها حالا سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده حداقل تا یک‌ماه نحوه‌ سوخت‌رسانی به شکل قبل تمدید شده است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ رضا جعفرزاده – مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی –اعلام کرد: با توجه به مشکلات و مسائلی که در طول روزهای گذشته برای برخی از هواپیماهای مسافرتی به وجود آمد و آنها نتوانستند در برخی از فرودگاه‌ها طبق برنامه سوخت‌گیری کنند، در حال حاضر تصمیم بر آن شد تا سوخت‌رسانی به شیوه گذشته تمدید شود.

به گفته وی، هر چند هنوز درباره‌ آینده طرح سوخت‌رسانی نقدی به هواپیماها تصمیم قطعی گرفته نشده، اما می‌توان گفت حداقل این طرح برای یک ماه تمدید شده است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی با بیان این‌که اجرای این طرح در حال حاضر برای ایرلاین‌ها سختی‌هایی را به همراه دارد، تاکید کرد: با توجه به این‌که بخش زیادی از درآمدهای این شرکت‌ها از پروازهایشان با حدود دو تا چند هفته تاخیر واریز می‌شود، این شرکت‌ها در اجرای این طرح با مشکلاتی جدی روبه‌رو خواهند بود. از این‌رو باید در این زمان باقی‌مانده فکری جدی به حال این موضوع صورت گیرد.

پس از آنکه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: از اول شهریورماه فروش سوخت به تمام ایرلاین‌ها در شش فرودگاه کشور را نقدی کرده و در قالب چند مرحله این طرح را به تمام فرودگاه‌ها تسری خواهد داد، مشکلاتی برای برخی از پروازها به وجود آمد.

روز گذشته و پس از گذشت دو روز از اجرای این طرح دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی رسما اعلام کرد این طرح تا اطلاع ثانوی تعلیق شده است.

 

ایسنا

    نظرات