اتمام پروژه مسکن مهر فارس در اوایل سال ۹۶/ افتتاح بیش از ۴۳ هزار واحد مسکن مهر فارس در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر

اتمام پروژه مسکن مهر فارس در اوایل سال ۹۶/ افتتاح بیش از ۴۳ هزار واحد مسکن مهر فارس در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر

http://www.bananews.ir/رئیس اداره مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان فارس عنوان کرد: ۱۱۲ هزار و ۶۱۶ واحد مسکن مهر سهمیه استان فارس بوده که از این تعداد ۵۱ هزار و ۴۶۳ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر در تعهد این اداره کل بوده که ۴۳ هزار و ۶۶۸ واحد آن افتتاح شده و بقیه تا اوایل سال آینده تحویل داده می‌شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ محمدحسین حمیدزاده، رئیس اداره مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان فارس عنوان کرد: مجموع مسکن مهر استان فارس شامل ۱۱۲ هزار و ۶۰۵ واحد بوده که ازاین تعداد ۲۲ هزار و ۲۹۶ واحد درقالب تفاهم‌نامه سه جانبه، ۲۵ هزار و ۵۲۱ واحد اجاره‌داری ۹۹ ساله و ۶۴ هزار و ۷۸۸ واحد خودمالکی بوده است.

حمیدزاده گفت: از این تعداد ۵۱ هزار و ۴۶۳ واحد درشهرهای بالای ۲۵ هزار نفرشامل ۷۴۴۲ واحد درقالب تفاهمنامه سه جانبه، ۱۱ هزار و ۶۹۸ واحد تعاونی و ۳۲ هزار و ۳۲۳ واحد خودمالکی درتعهد این اداره کل بوده که ۴۳ هزار و ۶۶۸ واحد آن افتتاح شده و مابقی(۷۷۹۵ واحد) تا اوایل سال آینده تحویل داده می‌شود.

رئیس اداره مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان فارس افزود: سهمیه راه و شهرسازی لارستان درمجموع ۷۳۹۶ واحد بوده که ۲۵۲ واحد تفاهمنامه سه جانبه، ۵۱۲۸ واحد تعاونی و۲۰۱۶ واحد خودمالکی بوده که ازاین تعداد ۶۲۷۱ واحد افتتاح شده و ۱۱۲۵ واحد باقی‌مانده است.

وی گفت: از واحدهای مسکن مهر استان فارس ساخت و تحویل ۲۹ هزار و ۸۸۴ واحد در شهرهای با جمعیت پایین‌تر از ۲۵ هزار نفر درتعهد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده که ازاین تعداد ۷۵۱۱ واحد تعاونی و ۲۲ هزار و ۳۷۳ واحد خودمالکی است. ازاین تعداد درمجموع تاکنون ۲۶ هزار و ۱۹۰ واحد افتتاح شده و ۳۶۹۴ واحد باقی مانده است.

حمیدزاده افزود: ۲۳ هزار و ۸۷۳ واحد مسکن مهر در تعهد شرکت عمران شهر جدید صدرا بوده که ۱۴ هزار و ۶۰۲ واحد آن درقالب تعهد سه جانبه، ۱۱۸۴ واحد تعاونی و ۸۰۸۷ واحد خودمالکی است و ازاین تعداد ۱۶ هزار و ۶۷۳ واحد افتتاح شده و ۷۲۰۰ واحد باقی مانده است.

 

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

    نظرات