جلسه فوق‌العاده کمیسیون عمران برگزار می‌شود

جلسه فوق‌العاده کمیسیون عمران برگزار می‌شود

http://www.bananews.ir/در پی فرونشست زمین در مجاورت متروی میدان قیام تهران، نایب رییس کمیسیون عمران از بررسی فرونشست زمین در اطراف کارگاه‌های متروی تهران به صورت فوق‌العاده خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ علیم یارمحمدی گفت: کمیسیون عمران بازدید میدانی از پروژه‌های شهری و عمرانی را که بالغ بر ۲۰۰۰ پروژه است را در دستور کار قرار داده و به تدریج بازدیدهای خود را انجام می‌دهد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس به اشاره به خبر سخنگوی سازمان آتش نشانی، گفت: قطعا دلایل متعددی در فرونشست زمین در تهران وجود دارد. چندی قبل کارگاه متروی شهران فرونشست و آن وضعیت را به وجود آورد و امروز هم اتفاق مشابهی در قلب شهر تهران اتفاق افتاد و باعث نگرانی مردم شد.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس هم‌چنین از جلسه فوق‌العاده با حضور شهردار تهران، پیمانکاران طرف قرارداد و سایر مدیران شهری برای بررسی علل فرونشست زمین در اطراف ایستگاه‌های متروی تهران خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ظهر روز شنبه از فرونشست سطحی زمین در اطراف کارگاه ایستگاه متروی میدان قیام خبر داد و افزود: به منظور جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی برای شهروندان، محدوده تونل مترو و مجاورت آن برای ساعاتی بسته شد.

 

ایسنا

    نظرات