احتمال وقوع آبگرفتگی معابر در گلستان

احتمال وقوع آبگرفتگی معابر در گلستان

http://www.bananews.ir/رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به اعلام سازمان هواشناسی استان در خصوص ورود سامانه بارش زا به استان و احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر، در خصوص اختلال در حمل و نقل جاده‌ای هشدار داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir سرهنگ علی عبدی با اعلام این خبر گفت: برابر اخطاریه اداره کل هواشناسی و بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی، هوای استان گلستان از امروز شاهد بارش شدید باران، گاهی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید خواهد بود. این شرایط باعث آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها خواهد شد.

عبدی با بیان اینکه برابر اخطار اداره کل هواشناسی استان، صبح فردا مه آلودگی و کاهش شدید دید در سطح جاده‌ها خصوصا در مناطق کوهستانی را شاهد خواهیم بود.

این مقام انتظامی از رانندگان خواست به دلیل اختلال در تردد جاده‌ای بیش از پیش احتیاط کرده و فاصله مناسب با خودروی جلویی را حفظ کنند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان در پایان ضمن تاکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی خاطرنشان کرد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی و امنیت شهروندان خواهد بود.

 

ایسنا

    نظرات