تهران میزبان نشست منطقه‌ای دانشجویان حامی محیط زیست

تهران میزبان نشست منطقه‌ای دانشجویان حامی محیط زیست

http://www.bananews.ir/اولین نشست منطقه ای باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی، به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و اداره محیط زیست شهر تهران، ۲۸ مهرماه در تهران با حضور ۳۰ گروه دانشجویی حامی محیط زیست برگزار می‌شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ در این برنامه که با همکاری شهرداری تهران برگزار می شود، در نشستی با حضور نمایندگان گروه های دانشجویی نحوه مشارکت دانشجویان در رفع مشکلات زیست محیطی کلان شهرها با حضور رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ، رئیس اداره محیط زیست شهر تهران ، مسئول شبکه سمن های محیط زیستی استان تهران و رئیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در این نشست کارگاه هایی با موضوعات آشنایی با جایگاه و نقش نهادهای مدنی در فعالیت های اجتماعی و دانشگاه سبز برای ارتقاء سطح دانش و توانمندی های مسئولین کانون ها و گروه های دانشجویی برگزار خواهد شد.

همچنین مسئولین گروه ها و کانون های دانشجویی جهت انتخاب شورای منطقه شامل استان های تهران ،مرکزی،قم،قزوین،البرز و بررسی برنامه ها و کارهای اجرای مشترک در سال تحصیلی پیش رو با هم به گفتگو می نشینند.

سخنرانی دکتر محسن ناصری مدیر طرح ملی تغییر آب و هوای سازمان حفاظت محیط زیست با موضوع نشست پاریس و اثرات آن بر محیط زیست ایران پایان بخش این نشست خواهد بود.

این برنامه در تاریخ ۲۸ مهرماه سال جاری در سرای محله باغ فیض از ساعت ۹ الی ۱۷ برگزار می گردد.

روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست باشگاهی است کشوری متشکل از ۱۰۳ گروه دانشجویی که در اردیبهشت ماه سال جاری با حمایت سازمان دانشجویان تشکیل شد و منطقه دو آن شامل ۳۰گروه دانشجویی از استان های تهران ، مرکزی، قم، قزوین، البرزمی باشد.

 

ایسنا

    نظرات