مقصد بیشتر مسافران البرزی کجاست؟

مقصد بیشتر مسافران البرزی کجاست؟

http://www.bananews.ir/دبیر انجمن شرکت‌های مسافربری البرز گفت: مسافران از سوار شدن به اتوبوس‌های عبوری خودداری‌ کنند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ «التفات پیغمبردوست»اظهار کرد: ارزان بودن بلیت اتوبوس هم‌چنین در دسترس بودن آنها باعث شده عده زیادی از این وسیله برای سفر و جابه‌جایی‌های درون‌شهری و برون‌شهری استفاده کنند.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ استفاده از اتوبوس در سفرهای درون و برون‌شهری علاوه‌بر کاهش ترافیک، به کاهش آلودگی هوا نیز منجر می‌شود.

دبیر انجمن شرکت‌های مسافربری البرز با اشاره به تعداد شرکت‌های فعال در تنها ترمینال مسافربری البرز خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۲۲ شرکت مسافربری اتوبوس و چهار شرکت مسافربری کرایه‌ای – سواری در این ترمینال فعال است.

این مسئول افزود: در مجموع حدود ۳۰۰ دستگاه اتوبوس و ۸۰ دستگاه سواری در این ترمینال فعال بوده و به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

پیغمبردوست در ادامه به بخشی از مشکلات شرکت‌های مسافربری این ترمینال اشاره کرد و افزود: سوار شدن برخی مسافران در اتوبوس‌های عبوری باعث شده شرکت‌های مسافربری ترمینال از لحاظ اقتصادی متضرر شوند.

دبیر انجمن شرکت‌های مسافربری البرز توضیح داد: علاوه‌بر این، ارزان شدن بلیت هواپیما در فصل‌های خاصی از سال نیز باعث می‌شود گرایش مردم به استفاده از هواپیما به جای اتوبوس افزایش یابد که همین امر درآمدزایی این شرکت‌ها را با مشکل مواجه می‌کند.

وی هم‌چنین به مهم‌ترین مقاصد مسافران البرزی اشاره کرد و افزود: مسافران این استان در فصل تابستان بیشتر به شهرهای شمالی سفر می‌کنند و در سایر ایام سال به‌ویژه نوروز قم و مشهد را به‌عنوان مقصد انتخاب می‌کنند.

 

ایسنا

    نظرات