پروژه گاز، عیدی دولت به مردم سیستان و بلوچستان است

پروژه گاز، عیدی دولت به مردم سیستان و بلوچستان است

http://www.bananews.ir/استاندار سیستان وبلوچستان گفت: عیدانه سال ۱۳۹۶ دولت با همکاری وزارت نفت تقدیم پروژه گاز به مردم سیستان وبلوچستان است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ علی اوسط هاشمی ظهر امروز در نشست رونمایی از قرار داد آموزشی شرکت ملی گاز ایران و جهاد دانشگاهی اظهار کرد: امروز روزی تاریخی برای مردم سیستان وبلوچستان رقم خورده است که منفعت های زیادی برای استان سیستان وبلوچستان به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پروژه گاز رسانی به fخش خاصی اختصاص ندارد تصریح کرد: این پروژه بخش های زیادی را تحت پوشش قرار خواهد داد و استان را به سمت صنعتی شدن پیش خواهد برد.

اوسط هاشمی ادامه داد:یک افق روشن برای استان ترسیم شده و امروز با انجام قرار داد آموزشی شرکت ملی گاز و جهاد دانشگاهی هزار فرصت شغلی در استان ایجاد خواهد شد.

استاندار عنوان کرد: سیستان وبلوچستان مانند قدیم دغدغه ای در رابطه با پروژه گاز ندارد و مسائل اولیه در بخش گاز حل شده است.

وی با اشاره به اینکه درنگاه مدیران رسیدن گاز به استان پاک شده بود افزود: با حمایت دولت تدبیر و امید این نگاه به استان زنده شده است.

هاشمی خاطر نشان کرد: امروز سیستان وبلوچستان در حال توسعه دادن پروژه ملی گاز است که به زودی این امر در استان عمومیت پیدا خواهد کرد.

وی اذعان داشت: در رابطه با پروژه گاز امنیت اجتماعی و فرهنگی بیش از امنیت اقتصادی ضروریت دارد و علاوه بر رفع نیازهای دورن استانی باید به فکر صادرات گاز بود.

 

ایسنا

    نظرات