قیمت مسکن مهر پردیس قطعی نشده است/ رایزنی‌ها ادامه دارد

قیمت مسکن مهر پردیس قطعی نشده است/ رایزنی‌ها ادامه دارد

http://www.bananews.ir/درحالی که خبرهایی مبنی بر نهایی شدن قیمت مسکن مهر پردیس منتشر شده است، مدیرعامل شرکت عمران این شهر اعلام قیمت نهایی از سوی این شرکت را تکذیب کرد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ سعید غفوری افزود: با وجود برگزاری جلسات متعدد میان پیمانکاران، متقاضیان و شرکت عمران شهر جدید پردیس، هنوز قیمت فازهای مختلف مسکن مهر این شهر تعیین نشده است و خبرهایی که درباره اعلام لیست قطعی قیمت ها منتشر شده، صحت ندارد.

غفوری ادامه داد: به دلیل عدم توافق طرف های مذاکره کننده، نمی توان زمان دقیقی را برای اعلام قیمت نهایی فازهای مسکن مهر پردیس مشخص کرد.

وی بیان کرد: اگر طرفین درباره قیمت و دیگر شرایط مسکن مهر پردیس به نتیجه برسند، لیست قیمت ها در سایت شرکت عمران شهر جدید پردیس منتشر می‌شود.

تکذیب اعلام قیمت نهایی فازهای مختلف مسکن مهر پردیس از سوی مدیر عامل شرکت عمران این شهر در شرایطی است که برخی خبرگزاری ها از تعیین قیمت نهایی مسکن مهر پردیس و اعلام آن به وزارت راه و شهرسازی خبر دادند. در این خبر اعلام شده بود که قیمت نهایی مسکن مهر در فاز ۸ همان ۶۹ میلیون تومان، قیمت مسکن مهر فاز ۵ و ۹ مبلغ ۴۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و قیمت نهایی واحدهای فاز ۱۱ (کوزو) ۳۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان نهایی اعلام شده است.

 

مهر

    نظرات