روزهای پاک اصفهان از ۴۳ روز به صفر رسیده است

روزهای پاک اصفهان از ۴۳ روز به صفر رسیده است

http://www.bananews.ir/یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از سال ۸۸ تا ۹۳ تعداد روزرهای پاک از ۴۳ روز به صفر رسیده است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir عدنان زادهوش در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به چشم انداز سند بیست ساله، اظهار کرد: اولویت نخست این سند آب و اولویت دوم آن حاشینه نشینی است. با توجه به مشکل حاشینه نشینی در کلان شهرها که ریشه در عدم توجه به روستاها دارد باید کمیته‌ای متشکل از نهادهای زی ربط تشکیل شود.

وی با اشاره به روزهای آلودگی هوای شهر اصفهان بر اساس آمار اعلام شده توسط داده نگار اصفهان، اضافه کرد: از سال ۸۸ تا ۹۳ تعداد روزرهای پاک از ۴۳ روز به صفر رسیده است. سؤال اینجاست که شهرداری چه اقدامی در خصوص تخصیص ردیف بودجه به دستگاه های سنجش آلودگی هوا انجام داده است؟

هم چنین، کریم داوودی، عضو شورای شهر اصفهان با اشاره به نارضایتی کسبه اصفهان در برخی مناطق گفت: کسبه اعلام کردند معاونت خدمات شهری یا سازمان زیبا سازی آنها را به برداشتن تابلوها و یا ساماندهی آن‌ها مجبور می‌کند درحالی که آن ها سابقه سی ساله دارند.

وی افزود: راهکار ساماندهی تابلوهای واحدهای صنفی این نوع برخورد نیست که کسبه و بازایان را ناراحت کنند بلکه سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری باید با یک اطلاع رسانی و یا آموزش کسبه، اقدام سامندهی تابلوها کند.

این عضو شورای شهر اصفهان گفت: ما شعار گردشگری می‌دهیم و سینمارهای مختلف برگزار می‌کنیم اما هنوز مسائل اولیه شهر را حل نکردیم، برای نمونه مشکلاتی که گردشگران در بدو ورد در فرودگاه اصفهان دارند باید برای رونق گردشگری رفع شود.

 

ایسنا

    نظرات