در مسکن مهر میراث دار شلختگی دوران قبل هستیم

در مسکن مهر میراث دار شلختگی دوران قبل هستیم

http://www.bananews.ir/وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که نه تنها وزارت راه و شهرسازی که تمام دولت یازدهم مشکلات و مسائل مسکن مهر را تحمل می‌کند، اعلام کرد: ما در این پروژه شلختگی را به دوش می‌کشیم که از دوران قبل به ما رسیده است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ عباس آخوندی در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات عدیده‌ای که طرح مسکن مهر در طول سال‌های گذشته با آنها دست به گریبان بوده، اظهار کرد: این پروژه در بخش‌های مختلف مشکلات خاص خود را دارد و به طور خاص پروژه مسکن مهر پردیس با توجه به این‌که در سال ۱۳۹۱ و همزمان با یکی از شدیدترین دوره‌های تورمی کار خود را آغاز کرده و مشکلاتی جدی برای دولت به وجود آورده است.

وی در این رابطه توضیح داد: یکی از اصلی‌ترین مشکلات این پروژه جانمایی بسیار نامناسب آن بود تا این حد که دولت مجبور شد نسبت به ساخت دیوار حائل ۱۷ متری اقدام کند و حتی با توجه به این‌که برای برخی از سایت‌ها معبر دسترسی نیز طراحی نشده بود، نیاز به ساخت این معابر و تونل‌ها وجود داشت.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که در مقطعی دولت قبل بدون کار مطالعاتی و کارشناسی دقیق از متقاضیان برای مسکن مهر پول دریافت کرد، ادامه داد: ما با توجه به فشاری که از سوی منابع داخلی روبه‌رویم که این مساله تکمیل خدمات زیربنایی را دشوار می‌کند، پروژه مسکن مهر پردیس را دنبال می‌کنیم و البته در این مسیر هم‌راستا با خریداران هستیم.

آخوندی ابراز امیدواری کرد: به جای کنایه‌زدن به یکدیگر تمام مقدمات کار فراهم شود تا این پروژه هر چه زودتر به مرحله‌ی نهایی خود برسد. دولت وارث تصمیمات اشتباهی است که در دوره قبل گرفته شده که البته این تصمیم اشتباه را ما باید تحمل کنیم و نباید خریداران بابت این موضوع جریمه شوند.

 

ایسنا

    نظرات