پیشرفت ۷ درصدی مسکن مهر پردیس در ۱۰ روز

پیشرفت ۷ درصدی مسکن مهر پردیس در ۱۰ روز

http://www.bananews.ir/در حالی شرکت عمران پردیس در گزارشی مجموع پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن مهر این شهر را حدود ۷۳درصد اعلام کرده بود که به فاصله ۱۰ روز معاون آخوندی میزان پیشرفت این پروژه‌ها را ۸۰ درصد اعلام کرد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ شرکت عمران پردیس ۲۴ مهرماه امسال در گزارشی تفصیلی جدیدترین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر این شهر را منتشر کرد. در گزارشی که از سایت اینترنتی این شرکت حذف شده، ضمن تشریح اقدامات انجام شده برای خدمات روبنایی و زیربنایی، پیشرفت فیزیکی ۶ فاز مسکن مهر نیز اعلام شده بود.

بر این اساس ۹۰۶۳ واحد فاز ۳ بالغ بر ۹۹٫۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که از این رقم ۹۰۶۳ واحد این فاز مرحله اتمام فونداسیون، ۹۰۳۱ واحد مرحله اسکلت، ۸۹۱۵ واحد مرحله اتمام سفتکاری و ۸۸۵۵ از مرحله نازک کاری عبور کرده‌اند.

در فاز ۵ بالغ بر ۶۲۳۲ واحد با پیشرفت فیزیکی ۶۶٫۸۷ درصدی در حال ساخت است. در فاز ۹ جدید که هیچکدام از ۳۱۹۰ واحد آن افتتاح نشده، پیشرفت فیزیکی واحدها ۶۹٫۳ درصد است. ۳۹۳۷ واحد نیز در فاز ۹ قدیم پیشرفت فیزیکی ۶۸٫۹۴ درصدی دارد. در فازهای فاز ۸ و ۱۱ به ترتیب پیشرفت فیزیکی واحدها به ترتیب ۶۴٫۷۲ درصد و ۸۲٫۶۵ درصد است.

ایوانکی نیز با ۵۴۴ واحد مسکن مهر ۶۲٫۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این در حالی است که به فاصله ۱۰ روز محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید ایران با اشاره به این‌که مسکن مهر پردیس را با حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی تحویل گرفتیم و تاکنون بالای ۸۰ درصد پیشرفت داشته است، افزود: در سایت های مسکن مهر شهرهای جدید کارهای بزرگ زیادی انجام شده‌ است.

وی همچنین پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن مهر شهرهای جدید را ۹۰ درصد اعلام کرد.

اگر ارقام پیشرفت فیزیکی فازهای مسکن مهر پردیس و ایوانکی را با هم جمع و بر تعداد تقسیم کنیم، میزان پیشرفت واحدهای این طرح ۷۳٫۴ درصد خواهد بود. حال مشخص نیست طی ۱۰ روز چه اتفاقی روی داده که پیشرفت فیزیکی یکباره حدود ۷ درصد افزایش یافته است. البته شاید یکی از دلایل این اختلاف فاحش آماری مربوط به بی اطلاعی معاون آخوندی باشد.

 

تسنیم

    نظرات