راه اندازی خطوط ۶ و ۷ مترو تا پایان سال

راه اندازی خطوط ۶ و ۷ مترو تا پایان سال

http://www.bananews.ir/مدیر عامل شرکت مترو تهران گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان مترو، تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا خطوط ۶، ۷ و فرودگاه امام (ره) در سال جاری به بهره برداری برسد تا شهروندان بتوانند از این نعمت بزرگ بهره‌مند شوند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ هابیل درویشی در حاشیه بازدید دوره ای قائم مقام شهردار تهران ضمن تشریح وضعیت موجود خطوط ۶، ۷ و فرودگاه امام (ره) گفت: در چند ساله گذشته به هر روشی بود تلاش کردیم تا خطوط شبکه مترو تهران را راه اندازی کنیم و امروز این تلاش ها و خون دل خوردن ها در حال ثمر دادن است.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که بتوانیم خطوط ،۶، ۷ و فرودگاه امام (ره) را در سال جاری راه اندازی کنیم و در این راستا از تمام ظرفیت های موجود استفاده خواهیم کرد تا این مهم محقق شود.

درویش تصریح کرد: اهتمام شرکت مترو و کارکنان آن نیز بر همین اساس است تا این خطوط در سال جاری راه اندازی شود و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت متروی تهران همچنین گفت: در حال حاضر بخش‌های ساخت تونل و ایستگاه‌ها انجام شده و فراهم آوردن تجهیزات و نصب آن ها بخش پایانی کار است که در حال انجام آن هستیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت مترو، وی در ادامه خاطر نشان کرد: در خط ۶ مترو طبق اولویت بندی هایی که انجام شده دو بخش جنوبی و میانی در اولویت کار قرار گرفته است که بخش جنوبی از دولت آباد تا میدان شهدا و بخش میانی از میدان هفتم تیر تا بزرگراه یادگار است.

 

ایسنا

    نظرات