وقوع بیش از ۳۰ حادثه در مشهد

وقوع بیش از ۳۰ حادثه در مشهد

http://www.bananews.ir/مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از وقوع بیش از ۳۰ حادثه همزمان با وزش باد در مشهد خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ ‌حسن جعفری با اشاره به برقراری ۱۱۵۰ تماس مرتبط با قطع برق برخی از نقاط مشهد با سامانه تلفنی ۱۲۵، عنوان کرد: از ساعت ۲۰ شامگاه یکشنبه تاکنون بیش از ۳۰ حادثه در پی تغییر ناگهانی آب و هوا در این کلانشهر رخ داده است.

وی ادامه داد: بر اثر طوفان امشب دو اصله درخت روی یک دستگاه خودروی سواری و دیوار یک منزل مسکونی در بلوار توس و خیابان مجد سقوط کردند.

جعفری یادآور شد: احتمال ریزش دیوار، سقوط تابلوهای تبلیغات، داربست، نمای ساختمان و درخت از دیگر حوادث مربوط به وزش باد و بارندگی امشب در مشهد بود که در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۲:۳۰ در این کلانشهر اتفاق افتاد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اعلام اینکه شهروندان در این بازه زمانی ۱۲۰۰ تماس با سامانه تلفنی ۱۲۵ برقرار کرده‌اند، اظهار کرد: اشغال خطوط ۱۲۵، امدادرسانی به‌ موقع را برای شهروندان دچار مشکل خواهد کرد.

وی عنوان کرد: شهروندان در صورت عدم امکان برقراری ارتباط با هر یک از تلفن‌های امدادی، با سامانه تلفن ۱۲۵ تماس نگیرند و تنها برای درخواست‌های مرتبط با وظایف آتش نشانی با این سامانه تماس بگیرند.

جعفری افزود: با توجه به تغییر ناگهانی آب و هوا آتش نشانان ۴۸ ایستگاه آتش‌نشانی مشهد در حالت آماده باش کامل هستند.

 

ایسنا

    نظرات