یک متر از سد بختیاری کم نمی‌شود

یک متر از سد بختیاری کم نمی‌شود

http://www.bananews.ir/استاندار لرستان از معرفی فرماندار مرکز استان خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir مهندس هوشنگ بازوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتصاب معاون سیاسی پروسه‌ای دارد که باید طی شود، هم اکنون حکم امضا شده است، همچنین شنبه هفته آینده فرماندار خرم‌آباد معرفی خواهد شد.

وی با اشاره به سد بختیاری نیز گفت: یک متر هم از این سد کم نمی‌شود، این سد در دوره قبل شروع شده بود اما منابعی برای آن تعریف نکرده بودند.

استاندار یادآور شد: برای اینکه سیلاب منطقه را کنترل کنند باید این سد ساخته شود چراکه سیل بالادست تهدیدی برای سد دز نیز هست.

بازوند کیفی‌ترین پروژه استان که به بهره‌برداری رسیده را لاستیک خرم‌آباد عنوان کرد و افزود: اعتبار این طرح ۱۰۵۰ میلیارد تومان بوده که ۸۰ درصد آن را سرمایه‌گذار تبریزی و ۲۰ درصد ایدرو تامین می‌کند.

وی تصریح کرد: این پروژه دارای ارزش افزوده برای شهرداری است و نیازهای اجتماعی را تامین می‌کند.

استاندار لرستان به لحاظ شدن بدی آب و هوای استان اشاره کرد و ادامه داد: این موضوع را تا جلسه هیئت دولت بردیم اما به خاطر اینکه ۱۱ میلیارد تومان هزینه داشت رای نیاورد اما به صورت جدی پیگیر آن هستیم.

وی با بیان اینکه خلا بخش خصوصی در لرستان به خوبی حس می‌شود به نبود چارترکننده در استان اشاره کرد و گفت: از ایران ایر گلایه داریم چراکه حتی یک پرواز هم برای استان نمی‌گذارد.

بازوند از عدم همکاری وزارت جهاد کشاورزی برای واگذاری زمین به سپاه جهت تعویض زمین کنار حریم قلعه فلک‌الافلاک اشاره کرد و ادامه داد: سه شنبه هفته آینده، شریعت‌مداری، معاون رئیس جمهور برای بررسی موضوع به استان سفر می‌کند.

 

ایسنا

    نظرات