خانه‌دار شدن جوانان در دستور کار/ ۱۵۰هزار خانه روستایی در راه است

خانه‌دار شدن جوانان در دستور کار/ ۱۵۰هزار خانه روستایی در راه است

http://www.bananews.ir/رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه مسکن نخستین دغدغه جوانان است، گفت: این نهاد در سال آینده برنامه خانه‌دار شدن جوانان را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir علیرضا تابش در نشستی با حضور مدیران استان سمنان در محل فرمانداری ویژه شاهرود ضمن اشاره به ضرورت احصاء مشکلات جوانان در شهرستان‌ها توسط مدیران دستگاه های اجرایی، ابراز داشت: می توان از پتانسیل خیران مسکن ساز در راستانی خانه دار کردن جوانان بهره جست.

وی با تاکید بر اینکه خیران باید در کار خیر پیشقدم باشند، افزود: سرعت داشتن در کار خیر همواره مورد تاکید است اما این امر به معنای بر روی زمین نهادن بار مسئولیت اجتماعی، مدنی و قانونی بنیاد مسکن و نهادهای دیگر وابسته به بحث مسکن نیست لذا بنیاد به طرح های خود در سطح کشور پایبند است.

رفع مشکل مسکن جوانان در اولویت است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه استان سمنان در راستای خانه‌دار شدن جوانان اقدامات خوبی را انجام داده است، گفت: در این راستا دو پروژه ۲۲۴ واحدی و ۱۶ واحدی شاهرود، ۶۴ واحدی کوه پایه شهمیرزاد، ۵۰واحدی ایمان میامی، ۵۰ واحدی ایمان شبستان میامی، ۵۰ واحدی فجر کلاته خلیج و ۲۳واحدی وحدت مهدیشهر به بهره برداری رسیده است.

تابش بیان داشت: خیران حواله های بزرگ مردان و بزرگ زنانی را در دست دارند که از سوی خداوند مورد عنایت و توجه قرار گرفته اند چرا که خداوند آنان را اسباب رفع مشکلات مسائل نیازمندان قرار داده لذا باید گفت خانه دار کردن افراد نیازمند از کارهای پیچیده ای است که از امور خیر بسیار مهم به شمار می آید.

وی با بیان اینکه در انجام امور خیر باید فرصت‌ها را غنیمت شمرد، تاکید داشت: رفع مشکل مسکن به جوانان ما کمک می کند تا به آینده امیدوار باشند لذا این امر باید در اولویت باشد.

۱۵۰ هزار خانه روستایی در راه است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای رفع مشکلات جوانان، گفت: در این راستا همه دستگاه های اجرایی باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

تابش بیان داشت: کار خیر دو طرفه است کسی که کار خیر می کند و فردی که کار او را برطرف می کنیم برکاتی برای او به همراه دارد.

وی با تاکید بر اینکه مازاد بر نیاز نباید چیزی را تولید کنیم، افزود: باید فاصله ای بین تولید منزل و فروش آن باشد تا مثل مسکن مهر اتفاق نابهنجار نیفتد لذا معقتدیم که خیران باید نیاز را تشخیص دهند و در این امر انجمن خیران مسکن ساز به دنبال راه هایی هستند که منابع بانکی را تامین کرده تا بتوانیم ۱۵۰هزار واحد روستا و ۲۰۰هزار واحد در شهر را تامین کنند.

اهدای لوح تقدیر به خیران مسکن ساز در زمره بخش های این نشست بود.

 

مهر

    نظرات