برق‌رسانی به سه روستای فاقد برق در چهارمحال و بختیاری

برق‌رسانی به سه روستای فاقد برق در چهارمحال و بختیاری

http://www.bananews.irمدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری از برق‌رسانی به سه روستای فاقد برق در استان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ مجید فرهزاد اظهار کرد: تا پایان سال جاری سه روستای فاقد برق در استان برق‌رسانی و ۳۵۵۰ کنتور هوشمند بر روی چاه‌های آب کشاورزی نصب خواهد شد.

وی افزود: شرکت توزیع برق استان در راستای لبیک به فرمایشات رهبری و تحقق شعار سال، خط مشی خود را در افزایش بهره‌وری با کاهش هزینه، کاهش تلفات انرژی و مدیریت مصرف برق تبین و اجرایی کرده است.

فرهزاد خاطرنشان کرد: تلفات شرکت توزیع نیروی برق استان در پایان سال گذشته ۱۲.۷۸ درصد بود که این عدد در مقایسه با نرم کشوری که در مدت مشابه که ۱۱.۵ درصد بود، رشد ۱.۲ درصدی داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در ادامه اظهار کرد: استاندارد تلفات در کشورهای پیشرفته کمتر از هشت درصد است که بر اساس هدف‌گذاری‌های انجام شده باید تلفات کشورمان تا پایان سال جاری کمتر از ۱۰ درصد شود.

وی، نصب سیستم های قرائت از راه دور بر کلیه فیدرهای استان، اصلاح اتصالات سست در سطح فشار متوسط و فشار ضعیف و تبدیل سیم به کابل با هدف حذف انشعابات غیرمجاز و نوسان‌سازی بافت‌های فرسوده در کل استان را از جمله اقدامات اجراشده در راستای کاهش تلفات در سطح شرکت توزیع برق استان برشمرد.

فرهزاد در ادامه خاطرنشان کرد: تعویض گسترده لوازم اندازه‌گیری و تبدیل کنتورهای مکانیکی به کنتورهای سه زمانه و احداث هشت فیدر فشار متوسط جدید از خروجی پست‌های ۶۳ کیلوولت با هدف کاهش طول متوسط فیدرهای فشار متوسط نیز در کاهش تلفات این شرکت موثر بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با اشاره به نصب ترانسفورماتورهای کوچک و کم تلفات در مراکز ثقل بار، تصریح کرد: این ترانسفورماتورها با هدف کاهش شعاع تغذیه و رفع افت ولتاژ در مراکز ثقل نصب شدند.

وی خاطرنشان کرد: لوازم اندازه‌گیری مشترکین عادی و دیماندی با هدف نظارت بر صحت عملکرد آنان از طریق اکیپ‌های نظارت بازرسی خواهد شد.

 

ایسنا

    نظرات