دومین ایرباس ایران صبح فردا در مهرآباد

دومین ایرباس ایران صبح فردا در مهرآباد

ایرباس ۳۳۰ ایران ایر به عنوان دومین هواپیمای خریداری شده از ۱۰۰ فروند هواپیمایی که با شرکت ایرباس قرارداد آن نهایی شده است، صبح فردا(شنبه) در فرودگاه مهراباد فرود خواهد آمد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ ایرباس ۳۳۰ ایران ایر که از چند روز قبل فرآیند نام گذاری، ثبت رسمی و رنگ‌آمیزی آن در فرانسه آغاز شده بود، به طور رسمی به مسئولان ایران‌ایر تحویل داده شد تا صبح فردا وارد تهران شود.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با ایسنا، با تایید این خبر تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حوالی ساعت ۹ صبح فردا دومین هواپیمایی خریداری شده برای ایران ایر در باند فرودگاه مهرآباد به زمین خواهد نشست.

به گفته وی تمام مراحل مربوط به ثبت رسمی این هواپیما به پایان رسیده و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این هواپیمای به طور رسمی از فردا به ناوگان ایران اضافه خواهد شد.

چند هفته پیش ایرباس ۳۲۱ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی نیز به عنوان نخستین هواپیما وارد ناوگان ایران شده بود تا با پیوستن ایرباس ۳۳۰ جمع هواپیماهای خریداری شده از ایرباس که به ناوگان کشور اضافه می‌شوند به دو فروند برسند.

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده ظرف روزهای باقی مانده تا پایان سال جاری یک هواپیمای ایرباس ۳۳۰ دیگر نیز به ناوگان ایران اضافه خواهد شد.

ایسنا

    نظرات