۱۲۰۰ واحد مسکن مهر در فاز ۸ و ۹ پردیس افتتاح شد

۱۲۰۰ واحد مسکن مهر در فاز ۸ و ۹ پردیس افتتاح شد

یکهزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر در دو فاز ۸ و ۹ شهر جدید پردیس صبح امروز با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ این واحدها شامل ۴۰۰ واحد درمحله سهند و ۶۰۰ واحد درمحله سبلان فاز ۸ و ۲۰۰ واحد در فاز ۹ شهر جدید پردیس است.

گفتنی است در دو محله فاز ۸ در هر بلوک تعداد ۱۰ واحد مسکونی وجود دارد. بر اساس اعلام مسئولان، تمامی امکانات زیربنایی و روبنایی ازجمله مسجد، مدرسه، آب، برق و گاز برای این واحدها درنظرگرفته شده است.

سعیدغفوری، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس درمراسم افتتاح این ۱۲۰۰ واحد مسکونی گفت: براساس برنامه قرار است ۳۰۰۰واحد مسکونی دیگر تا پایان فصل بهار سال ۹۶ در فاز ۸ افتتاح شود. وی ادامه داد: از ۹۰۰۰۰واحد مسکن مهرپردیس با درنظرگرفتن ۱۲۰۰واحدی که امروز افتتاح می شود ۱۴ هزار واحد تحویل متقاضیان شده است.

به گفته وی، هیچ مشکلی برای تامین مالی پروژه های مسکن مهرپردیس وجود ندارد و پیمانکاران باید عزم خود رابرای ساخت و واگذاری جزم کنند.

پرداخت قطره چکانی وام ۴۰ میلیونی مسکن مهر

مدیر عامل شرکت عمران شهرجدید پردیس گفت: ۷۳ هزار از ۸۳ هزار واحد مسکن مهر پردیس مشمول دریافت وام ۴۰ میلیون تومانی هستند اما پرداخت این وام به صورت قطره چکانی انجام می شود.

وی ادامه داد: ۱۵۰ میلیارد تومان یارانه دولت به زیرساخت مسکن مهر اختصاص یافته که بیشتر این مبلغ به مسکن مهر پردیس اختصاص می یابد.

مهر

    نظرات