آزادسازی بیش از ۱۳ هزار مترمربع از اراضی ملی گیلان

آزادسازی بیش از ۱۳ هزار مترمربع از اراضی ملی گیلان

در گشت نوروزی یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی گیلان بیش از ۱۳ هزار مترمربع از اراضی ملی گیلان آزادسازی شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، در این عملیات که از ۲۷ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶ صورت گرفت ۱۳۶۸۰ مترمربع از اراضی ملی استان گیلان به ارزش ریالی ۴۳ میلیارد ۵۲۰ میلیون ریال با حکم قضایی یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی گیلان رفع تصرف شد.

سرهنگ شهریار نظمی فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی گیلان اظهار کرد: با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی، پس از تشکیل یگان حفاظت از اراضی در این اداره کل، بیش از گذشته در راه حفاظت از اراضی ملی و برخورد با متصرفین تلاش خواهد کرد و به افراد سودجو فرصت تعرض به بیت‌المال را نخواهد داد.

وی گفت: بیشترین رفع تصرفات در شهرهای لنگرود، چاف چمخاله با ۸۷۰۰ مترمربع و بعد از آن در شهرهای سیاهکل، کیاشهر، فومن و آستانه انجام شد.

سرهنگ نظمی از همه مردم عزیز استان خواست چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم در این خصوص از طریق اداره کل راه و شهرسازی به عمل آورده  و از خرید هر گونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز نمایند.

نظرات