برگزاری مجمع عمومی فوق العاده ی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

برگزاری مجمع عمومی فوق العاده ی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

در جریان برگزاری مجمع عمومی فوق العاده سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام ، منابع درآمدی سال ۹۷ سازمان با ۸۷/۷ درصد آرا مورد تصویب اعضای حاضر قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام پیرو چاپ دو نوبت آگهی های درج شده در مطبوعات کثرالانتشار و رعایت مفاد مواد ۵۲ الی ۵۶ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مجمع عمومی فوق‌العاده سازمان در ساعت ۱۴ مورخ ۹۶/۱۲/۲۶ و با استقبال پرشور اعضای سازمان در سالن آمفی تئاتر سازمان فنی و حرفه ای ایلام برگزار شد.
در آغاز این مراسم مهندس منصور بهادری دبیر اجرایی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در سخنانی با قدردانی از مشارکت گسترده اعضا به تشریح اهداف و مبانی مجمع پیش رو پرداخت و اظهار داشت: دستیابی به اهداف سازمان در سال ۹۷ در گرو همکاری و همدلی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان است.
مهندس بهادری خاطر نشان کرد در نتیجه فعالیت های انجام گرفته هیئت مدیره دوره ششم و هفتم ، کیفیت خدمات ارائه شده به اعضا در زمینه مباحث آموزش و رفاهی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه هیئت مدیره سازمان فارغ از هیاهوی رسانه‌ای ، به مسیر پیشرفت و تعالی خود ادامه خواهد داد افزود: علیرغم تمایل عده ای به سازمان های ورشکسته و بدهکار، من افتخار می کنم که این سازمان متکی به خود، بالنده و در مسیر تعالی است.
در ادامه این جلسه و با استقرار هیئت رئیسه مجمع، منابع درآمدی سازمان در سال ۹۷ به شرح موارد مندرج در ماده ۳۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و بر اساس بند (د) ماده ۹ قانون ، با مشارکتی بی سابقه و با ۸۷/۷ درصد آرای موافق اعضای حاضر به تصویب مجمع عمومی رسید.
در ادامه، با برگزاری انتخابات بازرسان از مجموع ۳۲۷ رای ماخوذه ، آقایان مهندس غلامرضا رفیعی با کسب ۲۶۰ رای و مهندس رضا منصورپور با ۲۴۷ رای به عنوان بازرسان اصلی و مهندس عمران صیادی با ۷۴ رای به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام یک انجمن در شهر ایلام می باشد

    نظرات