برگزاری محفل انس با قرآن کریم در سازمان نظام مهندسی

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در سازمان نظام مهندسی

۱۳۹۷/۰۳/۲۲
کد : ۱۴۴۲۸

به گزارش روابط عمومی سازمان محفل انس با قرآن در بیست و ششمین روز ماه مبارک رمضان و با حضور اعضاء سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین و خانواده های ایشان برگزار شد.
در این مراسم که در محل سالن اجتماعات سازمان و با همکاری کمیسیون فرهنگ و هنر برگزار گردید شماری از اساتید قرآن، نوآموزان، و قرآن دوستان به تلاوت آیاتی از کلام وحی پرداختند.
بهتویی رییس کمیسیون فرهنگ و هنر ضمن ذکر سابقه برگزاری ۱۰ ساله این برنامه در نظام مهندسی، به استقبال جامعه مهندسین و خانواده هایشان از این برنامه اشاره کرد و گفت : برگزاری این مراسم برکات زیادی برای ما داشته و از هیات مدیره فعلی و ادوار مختلف سازمان تشکر می کنیم که همواره مشوق ما در برگزاری این چنین اجتماعاتی بوده اند.
جلوخانی رییس سازمان در ادامه برنامه ضمن سخنرانی یکی از اهداف هیات مدیره سازمان را توجه به همه ابعاد فرهنگی و اجتماعی مربوط به زندگی حال حاضر دانست و گفت : باعث افتخار ماست که به عنوان یک مسلمان تمسک به قرآن را در همه امور زندگی خود وارد کنیم و برای پیشرفتهای مادی و معنوی خود دست نیاز به بارگاه پر نور کلام وحی متصل کنیم و به عنوان نماینده قشر عظیم مهندسین استان قزوین وظیفه داریم به هر میزان که میتوانیم فرهنگ قرآنی را در جامعه نشر دهیم و همینطور که امروز نونهالان و بزرگسالان حاضر در مراسم به تلاوت آیات نور پرداختند با فرهنگسازی مناسب بتوانیم تلاوت و مهمتر از آن عمل به قرآن را در جامعه بیشتر کنیم.
در ادامه برنامه گروه تواشیح عترت النبی به اجرای برنامه پرداختند که مورد توجه حاضران و اساتید رشته قرآن قرار گرفت.
در این برنامه آیت الله تلخابی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری طی سخنانی ضمن تقدیر از سازمان نظام مهندسی برای برگزاری این مراسم نورانی گفت: تلاوت قرآن و حفظ آیات نورانی آن باید مقدمه ای باشد برای عمل به دستورات کلام وحی، که اگر این چنین بود و مسئولان و مردم شیوه های قرآنی را در سبک زندگی خود وارد کنند، نه تنها بسیاری از مشکلات اجتماعی و فردی حل خواهد شد، بلکه فرصت برای رشد و تعالی استعدادهای انسانی فراهم می شود.
قسمت پایانی این مراسم تجلیل از حافظان، قاریان و اساتید قرآن کریم بود که با اهداء لوح تقدیر از فعالان در رشته های قرآنی قدردانی به عمل آمد.


گالری
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین یک انجمن در شهر قزوین می باشد

      نظرات