بازدید فرماندار از  بنیاد مسکن شهرستان گرگان

بازدید فرماندار از بنیاد مسکن شهرستان گرگان

بنا به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان، مهندس صفوی، سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان از بنیاد مسکن این شهرستان بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید که در فضایی صمیمی برگزار گردید، فرماندار گرگان با حضور در واحدهای مختلف شعبه، با همکاران دیدار و گفتگو کردند و در جریان نحوه ارائه خدمات به متقاضیان قرار گرفتند.

در ادامه و در جلسه ای که با حضور مدیر و همکاران شعبه، فرماندار و معاون عمرانی فرمانداری و هیات همراهشان برگزار گردید، آقای خسروی، مدیر بنیادمسکن شهرستانهای گرگان و آق قلا گزارشی از خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مردم را تشریح کردند.

مهندس صفوی، سرپرست فرماندار شهرستان گرگان نیز در ادامه و ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع همکاران بنیاد و عرض خسته نباشید به همکاران ابراز داشتند: این جلسه سومین جلسه بنده با مجموعه بنیادمسکن شهرستان در یکماه گذشته که بنده در فرمانداری مسئولیت گرفتم می باشد که نشان دهنده تعلق خاطر بنده به این مجموعه و همکاران خدوم و تلاشگر بنیاد است و ارتباط تنگاتنگ و تعامل بیش از پیش مجموعه فرمانداری و بخشداریها با بنیاد را نوعی وظیفه جهت کمک به بنیاد جهت ارائه خدمات بنیادینش میدانم .

ایشان در ادامه داشتن نگاه نو در اجرای پروژه ها که در دستور کار بنیاد قرار دارد را خوب و رضایت بخش توصیف کردند و بر ادامه آن تاکید کردند.

مهندس صفوی با تاکید بر این که در حوزه روستایی مسئولیت مستقیم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می باشد، توجه به سیما و منظر روستاها را مهم دانستند و همکاری دهیاران با بنیاد در راستای گسترش فعالیت های عمرانی و حفظ پروژه های اجرا شده را خواستار شدند.

ایشان با بیان اینکه بنیاد مسکن بعنوان بازوی فرمانداری و بخش حاکمیتی است، ابراز داشتند: مشکلات روستاها باید با تخصص مجموعه بنیاد مرتفع شود چرا که بنیاد می تواند در همه حوزه های روستایی نقش موثر و کلیدی داشته باشد و جا دارد که با برنامه ریزی دقیق از توانمندی بنیاد در ایجاد اشتغال در روستاها نیز بهره برداری شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان که توسط معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری در جمع همکاران بنیاد مسکن این شهرستان سخن می گفتند، از تیم همراه خود خواستند تا تعامل بیش از پیش با بنیاد بویژه در تخصیص اعتبارات بیشتر به بنیاد و همچنین تخصیص منابع دهیاریها به بنیاد جهت تجمیع اعتبارات برای اجرای پروژههای عمرانی بیشتر و با کیفیت تر را در دستور کار خود قرار دهند.

مدعوین همچنین با حضور در روستای فیض آباد و پروژه مسکونی ۱۴۴ واحدی نیایش گرگان، از روند اجرای طرح هادی و ساخت واحدهای مسکونی جهت اقشار کم درآمد بازدید میدانی نمودند.

روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان


لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات