۳۵۳ مسکن ویژه خانواده‌های دارای بیش از ۲ معلول در استان بوشهر ساخته می‌شود

۳۵۳ مسکن ویژه خانواده‌های دارای بیش از ۲ معلول در استان بوشهر ساخته می‌شود

به گزارش “روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر”؛ مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از ساخت مسکن ویژه خانواده‌های دارای دو معلول به بالا در استان خبر داد و گفت: در این زمینه سهمیه استان بوشهر ۳۵۳ واحد تعیین شده که ۲۱۰ مسکن آن در حال ساخت است.

حمید حیدری بریدی در گفت‌وگو با تسنیم از انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن ویژه خانواده‌های دارای ۲ فرد معلول به بالا خبرداد و اظهار داشت: در این زمینه بین بنیاد مستضعفان، وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و بهزیستی تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده است.

وی با بیان اینکه برای خانواده‌هایی که بیش از دو معلول در خانه نگهداری می‌کنند مسکن با استانداردهای لازم ساخته می‌شود افزود: افزایش قیمت زمین و مسکن بر قشر کم درآمد و مستضعف فشارهای مختلف اقتصادی، روحی و روانی وارد کرده که در این راستا ساخت و تامین مسکن برای افراد نیازمند در اولویت است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از ساخت ۳۵۳ واحد ویژه خانواده‌های دارای دو معلول به بالا در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: برای ساخت مسکن ویژه خانواده‌های دارای دو معلول به بالا سهمیه استان بوشهر ۳۵۳ واحد تعیین شده که ۲۱۰ مسکن آن در حال ساخت است.

حیدری، با بیان اینکه سهمیه ساخت مسکن‌های شهری استان ۲۱۹ واحد ابلاغ شده تصریح کرد: با شناسایی خانواده‌های دو معلول در شهرهای استان بوشهر ۲۱۹ واحد تعیین شده که ۱۳۴ واحد آن در حال ساخت است.

وی به ساخت مسکن ویژه خانواده دارای معلول در روستاها پرداخت و بیان کرد: از ۱۳۴ واحد مسکن روستایی ویژه خانواده‌های با ۲ فرد معلول تاکنون ۷۶ واحد آن ساخته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر افزود: تاکنون ۱۱۱ واحد مسکونی ویژه خانواده‌های دارای دو معلول به بالا در شهرها و روستای استان بوشهر تکمیل شده و آماده تحویل است.

حیدری بیان کرد: ساخت ۳۲ واحد مسکن دیگر ویژه خانواده‌های دارای دو معلول به بالا در برنامه آتی این نهاد قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات