عملیات ساحل سازی منطقه گردشگری دل آرام آغاز شد

عملیات ساحل سازی منطقه گردشگری دل آرام آغاز شد

به گزارش “روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر”؛ دهکده گردشگری دل‌ آرام در شهرستان تنگستان که بعنوان دومین دهکده گردشگری ساحلی استان بوشهر به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار طراحی شده بود، عملیات ساحل سازی آن آغاز شد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تنگستان ضمن اعلام این خبر، میزان اعتبار عملیات ساحل سازی آن را یک میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی عنوان کرد و افزود: این پروژه در سه فاز اجرا و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مهدی احمدی منفرد بیان کرد: تلاش داریم تا عملیات ساحل سازی، نصب آلاچیق، سنگ فرش نمودن و جداره سازی را با سرعت مطلوبی به پیش ببریم.

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای ظرفیتهای مهم گردشگری است، از منطقه دل‌ آرام بعنوان دومین دهکده گردشگری دریایی نام برد و یادآور شد: این دهکده گردشگری در کنار آبهای خلیج‌فارس در نیمه نخست سال ۹۵ طراحی و اجرا شده است.

به گفته احمدی منفرد، ساحل دل‌آ رام یکی از زیباترین سواحل خلیج فارس در استان بوشهر می باشد که دارای ظرفیتهای بسیار مهمی در حوزه گردشگری است.

وی در پایان تاکید کرد: این زیبایی‌ ها و قابلیتهای گردشگری در منطقه ساحلی دل‌ آرام این منطقه را می‌تواند به قطب گردشگری در خلیج فارس و جنوب کشور تبدیل کند.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات