باید به جامعه مهندسی پیشرفته و مدرن دنیا دست یابیم.

باید به جامعه مهندسی پیشرفته و مدرن دنیا دست یابیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به نقل از روابط عمومی شورای مرکزی، علی اکبر رمضانی دبیر اجلاس بیست و یکم هیات عمومی درباره این اجلاس گفت: اجلاس بیست و یکم شورای مرکزی نظام مهندسی اولین اجلاس در دهه سوم برگزاری این اجلاس‌هاست و دو دهه از عمر آن می گذرد. با توجه به این موضوع باید این‌بار حتما نگاهی به دو دهه برگزاری این اجلاس داشته باشیم و ببینیم چه نقاط ضعف و قوتی داشته‌ایم، به راهبرد و استراتژی مناسبی که در آن هم حقوق شهروندی رعایت شده باشد و هم حقوق جامعه مهندسی کشور، دست پیدا کنیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان خراسان شمالی با اشاره به پیشرفت‌های چشم گیر صنعت ساخت‌وساز در کشورهای توسعه‌یافته  گفت: بسیار مهم است بتوانیم خود را با جامعه مهندسی پیش‌رفته و مدرن که در سطح دنیا روزبه‌روز در حال پیشرفت و تولید علم است تطبیق داده و حرف‌های جدیدی در حوزه مهندسی ساختمان داشته باشیم. انتظارمان این است که بعد از برگزاری اجلاس بیست و یکم، هم شورای مرکزی و هم مقامات عالی‌رتبه دولتی که در این همایش شرکت دارند نگاه جامعه مهندسی را به سمتی سوق دهند که همگرایی در حوزه مهندسی با تکنولوژی‌های جدید بیشتر شده و شاهد پیشرفت‌های خوب و محسوسی در حیطه مهندسی ساختمان باشیم.
او در پایان اظهار داشت: باید در سرعت، کیفیت، هزینه و هم‌چنین در بحث انرژی، حرف‌های جدیدی در حوزه مهندسی ساختمان داشته باشیم و امیدوارم این اجلاس برای نظام مهندسی کشور پربار بوده و نتایج آن را به زودی و با فاصله کوتاهی پس از اجلاس ببینیم.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی یک انجمن در شهر بجنورد می باشد

    نظرات