۷.۲ میلیارد ریال برای عمران روستایی بوشهر تخصیص یافت

۷.۲ میلیارد ریال برای عمران روستایی بوشهر تخصیص یافت

به گزارش “روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر”؛ رئیس بنیاد مسکن شهرستان بوشهر گفت: برای اجرای ۱۰ پروژه عمران روستایی و افتتاح آن در هفته دولت ۷.۲ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

صادق صداقت در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی در روستاها با تاکید بر توجه به طرح‌های گردشگری و بوم‌گردی اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های مهم بوشهر زیرساخت‌های گردشکری است که در ابن زمینه توسعه این قابلیت‌ها مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.

وی، از تدوین طرح هادی روستاهای بوشهر خبرداد و افزود: هر روستا دارای یک سند راهبردی، شناسنامه و نقشه راه است که در این زمینه توسعه زیرساخت‌ها در راستای تحقق مطالبات مردم مورد توجه است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بوشهر با تاکید بر اجرای طرح‌های مقاوم سازی منازل روستایی و شهرهای کم جمعیت گفت: تسهیلات مقاوم سازی، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی مورد توجه است که به هر واحد مسکن روستایی تسهیلات کم بهره پرداخت می‌شود.

صداقت از تحصیص اعتبار برای عمران روستایی بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: برای اجرای ۱۰ پروژه عمران روستایی و افتتاح آن در هفته دولت ۷.۲ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

وی، با بیان اینکه این پروژه‌ها در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود تصریح کرد:زمین چمن روستاهای دویره و حسینکی سرمک، راه دسترسی به استادیوم چاه‌کوتاه اجرایی شده که برای این مهم اعتبارات لازم تخصیص یافته است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بوشهر از اجرای طرح راه ورودی به قلعه چاهکوتاه با ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار خبرداد و بیان کرد: اجرای طرح محوطه سازی جزیره شیف با یک میلیارد ریال اعتبار و ساخت معابر روستای تل اشکی، آبطویل و پیاده رو سازی آنها از برنامه مهم نیمه نخست امسال است که در هفته دولت افتتاح می‌شود.

صداقت، با اشاره به ساخت محوطه سازی هلیله و بندرگاه افزود: برای اجرای این دو پروژه ۳.۶ میلیارد ریال مصوب شده است.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات