عضو هیات مدیره سازمان و دبیر رویداد بین المللی توسعه و مهندسی ساخت:
رویداد بین المللی توسعه و مهندسی ساخت در جهت ایجاد اشتغال مهندسان برگزار می شود/ ثبت نام حضور از نهم لغایت ۲۳ تیرماه

عضو هیات مدیره سازمان و دبیر رویداد بین المللی توسعه و مهندسی ساخت: رویداد بین المللی توسعه و مهندسی ساخت در جهت ایجاد اشتغال مهندسان برگزار می شود/ ثبت نام حضور از نهم لغایت ۲۳ تیرماه

عضو هیات مدیره سازمان و دبیر رویداد بین المللی توسعه و مهندسی ساخت :
رویداد بین المللی توسعه و مهندسی ساخت در جهت ایجاد اشتغال مهندسان برگزار می شود/ ثبت نام حضور از نهم لغایت ۲۳ تیرماه



عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با اشاره به رکود موجود در صنعت ساختمان و کاهش ساخت و سازهای شهری اظهار داشت: در جهت ایجاد اشتغال و رونق بخش مسکن ، رویداد بین المللی توسعه و مهندسی ساخت برگزار می شود .


مهندس کامران حسن زاده در گفتگو با کمیته اطلاع رسانی رویداد بین المللی توسعه و مهندسی ساخت، گفت : حوزه صنعت ساختمان با توجه به روند رو به رشد جهانی آن ، نقش بسزایی در رشد اقتصاد کشور و تولید ناخالص ملی دارد و به همین منظور ایجاد فضای کسب و کار فراملی ،گام اساسی در اقتصاد و اشتغال پایدار خواهد بود .


وی اظهار داشت:به منظور معرفی و عرضه توانمندی های مهندسان و شرکتهای عضو سازمان در حوزه های نرم افزاری و سخت افزاری طراحی، اجرا، برنامه ریزی و مدیریت در صنعت ساختمان در جهت ایجاد فضاهای کسب و کار و اشتغال مهندسان ، رویداد بین المللی توسعه و مهندسی ساخت با همکاری دانشگاه مازندران ، اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، اتاق بازرگانی و سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در روزهای ۲۷ لعایت ۲۹ تیرماه در مازندران برگزار می شود.


دبیر رویداد بین المللی توسعه و مهندسی ساخت ادامه داد: با توجه به اینکه خاورمیانه یکی از حساس ترین نقاط دنیا از منظر ذخایر زیر زمینی و موقعیت جغرافیایی و سیاسی می باشد همواره مورد توجه بازارهای سرمایه بوده است به همین منظور شناسایی نیازمندی های صنعت ساختمان از منظر منابع انسانی، توانمندیهای فنی و اجرایی و علمی در این منطقه حائز اهمیت است .


وی اظهار داشت: برنامه ریزی جهت برگزاری این رویداد از بهمن ماه سال گذشته در دستور کار قرار دارد و برگزاری نمایشگاه تخصصی به منظور ارائه توانمندیهای شرکتهای پیمانکاری و شرکتهای مشاوره ، معرفی کالاها و تجهیزات مورد استفاده در پروژه های ساختمانی که مزیت های رقابتی دارند و نیز برگزاری ۲۰ کارگاه تخصصی با حضور اساتید صاحب نام خارجی و داخلی از اهم برنامه های این رویداد خواهد بود .

مهندس حسن زاده با اشاره به شرایط و نحوه ثبت نام متقاضیان جهت حضور در این رویداد علمی بیان داشت: زمان ثبت نام از روز شنبه نهم تیرماه آغاز و تا روز شنبه ۲۳ تیرماه ادامه خواهد داشت. علاقمندان جهت ثبت نام با مراجعه به وب سایت کنفرانس به آدرس http://www.iwdce.com / و تکمیل اطلاعات درخواستی نسبت به حضور در این رویداد اقدام نمایند. هزینه ثبت نام برای اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران ۱۵۰ هزار تومان و برای سایر افراد ۳۸۰ هزار تومان می باشد.







لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران یک انجمن در شهر ساری می باشد

      نظرات