آقای الماسی بعنوان سرپرست بنیاد مسکن ورزقان منصوب شد

آقای الماسی بعنوان سرپرست بنیاد مسکن ورزقان منصوب شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، با حضور فرماندار وجمعی از مسئولین شهرستان طی حکمی ازسوی آقای مهندس باباپورمدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی، آقای محمد الماسی را بعنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ورزقان منصوب واز زحمات برادر نژادی با اهدای لوح سپاسی قدردانی گردید.
درابتدای این مراسم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی، ، ضمن بیان گزارشی در خصوص اهم فعالیتها عمرانی و متنوع توسط این نهاد که عمدتا در روستاها و مناطق محروم و مرزی تهیه و اجرا می شوند،  اظهار داشت: این نهاد با تمام توان در آبادانی روستاها بی وقفه تلاش می نماید تا روستاییان زحمتکش در روستاها بمانند و به فعالیتهای کشاورزی، دامداری، تولیدات صنایع دستی و... مبادرت کنند.
وی تاکید نمود: با توسعه و آبادانی  روستاها حاشیه نشینی و معضلات شهرها کاهش می یابند، لذا هر  طرحی در روستاها تهیه و اجرا  گردد سرمایه گذاری محسوب می شود.
باباپور تصریح کرد: زمان مدیریت یا مسولیت، یک نعمت و فرصتی است در راستای خدمت به خلق خدا ، بویژه اقشار محروم جامعه که  بعهده بعضی از افراد گذاشته شده است، لذا در خدمتگزاری بی منت و تکریم  جامعه هدف از هیچ تلاشی دریغ ننماییم.
درادامه آقای یحیوی،فرماندار شهرستان ورزقان، از اقدامات ارزنده بنیاد مسکن در روستاها قدردانی نمود و خاطر نشان کرد: رسالت و جامعه هدف بنیاد مسکن،  قشر زحمتکش و کم در آمد می باشد، لذا  اگر روستاها  را حفظ نماییم تا خالی از سکنه نشوند و نسبت به تولیدات کشاورزی، دامی و ... اشتغال ورزند،  آب و خاک، اشتغال،  صنایع تبدیلی، صنایع دستی، گرد شگری و...حفظ خواهند شد، و روستاها بصورت پایدار توسعه می یابند.
وی، افزود: اگر روستاها از امکانات رفاهی برخوردار شوند، ساکنین به شهرها مهاجرت نخواهند کرد،  حتی مهاجر پذیر نیز خواهند بود، لذا با ایجاد امکانات رفاهی، ساخت مسکن مقاوم  و زیبا، تهیه و اجرای طرح های جذاب و...بتوانیم روستاییان را جهت ماندگاری بیش از پیش ترغیب کنیم.
یحیوی، خاطر نشان کرد: یک مدیر خوب و مدبر زمانی موفق می شود از تمامی فرصتها نهایت استفاده را بعمل آورد، حتی به مسایل و موارد به ظاهر ساده نیز نهایت دقت و حساسیت را داشته باشد.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات