نشست مشترک مدیران بنیاد مسکن با مدیران اداره ثبت اسناد واملاک استان آذربایجان شرقی

نشست مشترک مدیران بنیاد مسکن با مدیران اداره ثبت اسناد واملاک استان آذربایجان شرقی

بنا به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی، نشست مشترک مدیران بنیاد مسکن استان با مدیران اداره ثبت استان در محل آمفی تئاتر اداره کل بنیاد مسکن استان برگزار گردید.
در این جلسه مهندس حافظ باباپور، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، معاونین، مدیران شعب و کارشناسان بنیاد و همچنین آقای به پایی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان، معاونین ایشان و روسای شهرستانهای اداره ثبت اسناد حضور داشتند، پیرامون اجرایی شدن و تسریع در امور قانون الحاقی حمایت از تولید و عرضه مسکن بحث و تبادل نظر شد.
م هندس باباپور، مدیرکل بنیاد مسکن استان در ابتدای این جلسه ضمن خیرمقدم به مدعوین، از همکاران اداره ثبت استان به جهت تعامل مثبت و سازنده و همکاری تنگاتنگ با مجموعه بنیاد مسکن استان که منجر به تحقق سهمیه صدور اسناد مالکیت شهری و روستایی بنیاد مسکن استان گردیده، تقدیر و تشکر نمودند و با برشمردن فواید صدور سند بویژه برای روستائیان ابراز داشتند:تاکنون ۲۳۳۰۰۰جلد سند مالکیت روستایی وشهری با همکاری ثبت اسناد واملاک به صاحبان املاک صادرنموده ایم و امید است با همین تعامل و همکاری و تلاش بیش از پیش در امر خدمت رسانی به مردم بویژه قشر روستایی، موجبات رضایت مردم که همان رضایت خداوند است فراهم گردد.
در ادامه این نشست صمیمی هر یک از مدیران بنیاد مسکن شهرستان با روسای ادارات ثبت آن شهرستان به تشریح عملکرد و برسی نقاط ضعف و قوت امور جاری پرداختند و مدیران کل دو دستگاه در همین جلسه دستورات لازم را جهت تسریع در کارها صادر نمودند.
درادامه آقای به پایی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان نیز در این جلسه از مدیرکل و مجموعه همکاران بنیاد مسکن استان از تعامل و کمک همه جانبه بنیاد مسکن در راستای خدمت به مردم تقدیر و تشکر نمودند و تعامل و همکاری همه جانبه دو دستگاه را عامل مهم در تحقق اهداف مدنظر دانستند.
ایشان همچنین با اشاره به وظایف اداره ثبت اسناد و املاک، گزارش مبسوطی از روند صدور سند مالکیت برای اشخاص از اول زمان تاسیس این اداره بویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حمایت از روستائیان ارائه نمودند.
وی نیز با تایید عرایض مهندس باباپورمدیرکل بنیاد مسکن استان و برشمردن فواید سند مالکیت، از مدیران اداره ثبت و بنیاد مسکن خواستند با تعامل بیش از پیش نسبت به سنددار شدن روستاهایی که مشکل موقوفه ندارند، اقدام نمایند. لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات