دولت خیز بلندی برای توسعه متوازن روستاها برداشته است

دولت خیز بلندی برای توسعه متوازن روستاها برداشته است


به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، غلامرضا شریعتی شامگاه جمعه در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی چند پروژه عمرانی در بخش مرکزی شهرستان باوی اظهار داشت: بیش از سه هزار و ۲۰۰ خانوار در روستاهای این شهرستان ساکن بوده و با اجرای این پروژه های آبرسانی و جاده ای از خدمات خوبی بهره مند می شوند.

وی افزود: یکی از اولویت های دولت در استان برای توسعه روستاها در سال های اخیر جمع آوری مدارس کانکسی ، آبرسانی و توسعه جاده های روستاهای کم برخوردار بوده که تاکنون در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.
وی تصریح کرد: با اجرای این پروژه ها گام های موثری توسط دولت در راستای برقراری عدالت اجتماعی و توزیع مناسب درآمد در کشور برداشته شده و هرچه در این زمینه تلاش بیشتری شود، به جلوگیری از پراکندگی جمعیت و استفاده بهتر از ظرفیت های مناسب کمک شده است.
استاندار خوزستان بر توزیع عادلانه اعتبارات در استان تاکید کرد و گفت: بی شک با این اقدام توسعه در سطح مناطق کم برخوردار استان به صورت یکسان انجام شده ‌ و اهالی روستاها از امکانات خاک و زمین بهتر بهره مند می شوند و این امر از گسترش حاشیه نشینی در شهرها نیز جلوگیری می کند.
وی افزود: همچنین آغاز عملیات اجرایی جاده عنافچه نیز در سال جاری از اولویت ها بوده که مطالعات آن در حال انجام است و به زودی با تامین اعتبارات مناسب ، این پروژه نیز کلید می‌خورد.
شریعتی بیان کرد: این پروژه خواست قلبی تمامی اهالی شهرستان باوی بوده و امکان تردد را برای مردم این منطقه تسهیل می کند.
۶ طرح عمرانی و راهسازی عصر جمعه در بخش مرکزی شهرستان باوی با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان محلی افتتاح و یا کلنگ زنی شدند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان

    اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات