مقام اول مسابقات قهرمانی بسکتبال جام رمضان ۹۷

مقام اول مسابقات قهرمانی بسکتبال جام رمضان ۹۷

رئیس سازمان نظام مهندسی در جمع اعضای تیم بسکتبال سازمان بیان کرد:

برنامه سازمان برای افزایش بازدهی

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی خراسان شمالی، رئیس سازمان در جمع اعضای تیم بسکتبال سازمان با بیان این که سازمان قصد دارد علاوه بر اجرای برنامه های حرفه ای خود شرایطی را ایجاد کند تا موضوع سلامت و بازدهی کارکنان و اعضای سازمان را افزایش دهد. گفت: سیاست سازمان نظام مهندسی ایجاد همدلی و هم افزایی در حوزه مهندسی با ابزارهای مختلف است.

مهندس«رمضانی» با بیان این که یکی از راه کارها و سیاست های سازمان انجام کارهای تیمی و ورزشی است، افزود: ورزش هم کار تیمی را بهبود بخشیده و هم در روحیات افراد موثر است که این امر در نشاط و شادابی جامعه نیز تاثیرگذار است.

این مقام مسئول ادامه داد: هر جامعه ای که قصد پیشرفت به سوی سعادت و پویایی پیش برود به طور قطع باید برنامه ای برای سلامتی افراد جامعه داشته باشد، به این دلیل سازمان نظام مهندسی قصد دارد علاوه بر اجرای برنامه های حرفه ای خود شرایطی را ایجاد کند تا موضوع سلامت و بازدهی کارکنان را افزایش دهد.

وی با بیان این که یکی از راه ها افزایش بهره وری نیروی کار، شناخت بیشتر کارکنان یک مجموعه است، اضافه کرد: هر برنامه ای که به افزایش بازدهی سازمان کمک کند به طور قطع می تواند در برنامه های سازمان قرار بگیرد.

وی با بیان این که تیم بسکتبال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان توانسته مقام اول مسابقات قهرمانی بسکتبال جام رضمان ۹۷ را کسب کند از اعضای تیم تقدیر و قدردانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی یک انجمن در شهر بجنورد می باشد

    نظرات