کلنگ‌زنی ۲ پروژه بزرگراهی در بم

کلنگ‌زنی ۲ پروژه بزرگراهی در بم

به گزارش روابط عمومی راه وشهرسازی استان کرمان، کلنگ‌ احداث فاز اول باند دوم محور نرماشیر-ریگان و ریگان -نرماشیر با حضور مهندس نیکزادی پناه نماینده مردم بم،نرماشیر و ریگان در مجلس شورای اسلامی،دکتر بلوردی مدیرکل راه وشهرسازی استان کرمان وجمعی از مسئولان محلی انجام شد.



دکتر محمد مهدی بلوردی مدیرکل راه وشهرسازی استان کرمان در حاشیه کلنگ زنی این دو پروژه بزرگراهی گفت:کلنگ احداث فاز اول باند دوم محور ریگان به نرماشیر به طول ۶ کیلومتر با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و محور نرماشیر به ریگان به طول ۹ کیلومتر و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال امروز به زمین زده شد.
دکتر بلوردی تصریح کرد: این محور ۴۵ کیلومتر طول دارد و روزانه شاهد تردد ۴ هزار خودرو در این محور هستیم و با توجه به اینکه این محور در جاده ترانزیت ریگان - چابهار قرار دارد، دو بانده شدن آن ضروری است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان از تسریع ساخت جاده ریگان - جاسک خبر داد و ابراز کرد: ۸۰ درصد این محور در جنوب استان کرمان انجام شده که زیستگاه مابقی آن در شرق استان کرمان است.
دکتر بلوردی افزود: این محور با پیشرفت مطلوب در شهرستان ریگان در حال انجام است.
حبیب‌الله نیکزادی‌پناه نماینده شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: برای ساخت محورهای روستایی در شرق استان ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.
وی افزود: بسیاری از جاده‌های روستایی شرق استان کرمان فرسوده و غیراستاندارد هستند که روکش تعدادی از این راها آغااز شده است.
نیکزادی عنوان کرد: بسیاری از روستاهای شرق استان به دلیل نبود راه مناسب با مشکلاتی مواجه هستند، بسیاری از روستاها در بن بست جاده‌ای قرار دارند که با احداث جاده ریگان جاسک - فهرج از این وضعیت خارج می‌شوند.
وی گفت: روکش محور دهرضا در ریگان آغاز شده است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان

    اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات