مسئولیت ما در دستگاههااجرایی خدمت به مردم و تلاش در جهت تامین آسایش مراجعین است

مسئولیت ما در دستگاههااجرایی خدمت به مردم و تلاش در جهت تامین آسایش مراجعین است

رستمی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه وشهرسازی :

مسئولیت ما در دستگاههااجرایی خدمت به مردم و تلاش در جهت تامین آسایش مراجعین است
در سفر یکروزه مهندس رستمی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه وشهرسازی به یزد ، موضوع اهمیت خدمت رسانی ، تامین رفاه و آسایش مراجعین ، و دسترسی آزاد به اطلاعات از طریق اجرایی نمودن میزخدمت و همچنین سامانه شهراه مورد تاکید قرار گرفت .
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان یزد در نشست امروز صبح اعضای شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی که با حضور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه وشهرسازی برگزارشد به ماموریت ۵ گانه این دفتر در عرصه خدمت رسانی به مراجعین اشاره کرد و افزود تکلیفی که بخشنامه اخیر ریاست محترم جمهوری برای کلیه دستگاه های اجرایی کشور مشخص نمودند ، اسقرار میز خدمت می باشد که این میز خدمت می تواند یا به صورت حضوری باشد و یا به صورت الکترونیکی ، که بر اساس این طرح قرار است مردم تمامی درخواست هایشان را از طریق این میز پیگیری نمایند . که این امر باعث می شود مراجعه کننده با سرعت بیشتری به درخواسته اش برسد و از ارجاعات متعدد در بخش های مختلف دستگاه خارج شود .
مهندس رستمی در ادامه این نشست افزود : تحقق حقوق مفاد حقوق شهروندی و دسترسی آزاد به اطلاعات از جمله مواردی است که وزارت راه وشهرسازی در این عرصه پیش تاز بوده و با راه اندازی سامانه شهراه، پنچره ای را برای خدمت بهتر به مراجعین فراهم سازد .
وی در خصوص فعالیت این سامانه گفت : این سامانه که تاکنون بیش از ۱۴۷۰۰ مراجه کننده داشته است توانسته با دریافت نظرات و شکایات مراجعین به تسریع امور مراجه کنندگان کمک کند .



این مقام مسئول خاطر نشان کرد در حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات تمامی دستگاههای تابعه وزارت راه و شهرسازی باید تلاش نمایند تا در جشنواره های مرتبط به ارزیابی دستگاهها امتیازات خوبی را دریافت نمایند
وی با اشاره به موفقیت های اداره کل راه وشهرسازی در چندین دوره ارزیابی عملکرد در جشنواره های مختلف افزود این اداره کل در چند دوره متوالی جزء دستگاههای برتر استانی و در سطح وزارتخانه جزء ذستگاههای امتیاز آور بوده که امیدوارم این موفیقت تداوم داشته باشد و همیشه شاهد موفقیت های این دستگاه و سایر دستگاههای تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان یزد باشیم .
در پایان این نشست دکتر نقصان محمدی مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد که میزبان این نشست بود ضمن عرض خیر مقدم به ارائه گزارشی از فعالیت های این اداره کل در چند سال گذشته پرداخت و خاطر نشان کرد با تلاش صادقانه و دلسوزانه همه همکاران این اداره کل توانسته ایم در اجرای طرح های عمرانی ، توسعه شهری پیشرو باشیم .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان یزد

    اداره کل راه و شهرسازی استان یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات