برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد

برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و وبویراحمد، شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد به ریاست دکتر محمدعلی علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان و با حضور نماینده راهداری و حمل و نقل جاده ای ،مدیرکل بنیاد مسکن،مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، نماینده بانک مسکن و نماینده پلیس راه  در محل سالن جلسات ساختمان شماره یک اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان با تاکید وزارت راه و شهرسازی مبنی بر هماهنگی لازم بین دستگاههای مرتبط ، خواستار تعامل و هم افزایی بیشترادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان در جهت پیشرفت پروژه های بزرگ استان از این باب که باعث ارتقاء کیفیت راه ها ، حمل و نقل ؛ مسکن و احیاء بافت های فرسوده شود که قطعاً بدون این مشارکت پیشرفتی نخواهیم داشت شد.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های مرتبط با حوزه راه و شهرسازی  در جلسات حضور داشته باشند، افزود: امیدوارم  با پیگیری های مستمر شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی شاهد این باشیم که اقدامات خوبی در سطح  استان صورت پذیرفته است.
در ادامه این نشست اعضای حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات حوزه راه و شهرسازی  و نیز چگونگی برگزاری جلسات بعدی شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی پرداختند.
لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد

    اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات