باز آفرینی شهری راهکاری جهت توسعه متوازن و تقسیم عادلانه زیر ساخت ها می باشد.

باز آفرینی شهری راهکاری جهت توسعه متوازن و تقسیم عادلانه زیر ساخت ها می باشد.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، مهندس اسماعیل تبادار در حاشیه این بازدید با بیان این که به گواه آمار میزان تلفات ناشی از تصادفات جادی در این استان بالا است، اظهار داشت: علیرغم تلاش های صورت گرفته در گذشته، هنوز از نظر حمل و نقل جاده ای وضعیت مناسبی نداریم؛ بنابراین انتظار داریم وزارت راه و شهرسازی و مسولان ذیربط در استان به این مهم بر مبنای وسع توجه ویژه ای داشته باشد.
نماینده عالی دولت افزود: آزاد راه شیراز-اصفهان علاوه بر نقش آفرینی که در ابعاد مختلف تسهیلاتی، اقتصادی و نهایتاً رفاه عمومی داشته با بهره گیری از فناوری های جدید و  نوآورانه در ساخت این آزاد راه می تواند به عنوان پایلوت در سراسر کشور مورد استفاده قرار گیرد که این مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است زیرا با استفاده از تکنولوژی پیشرفته دنیا و ترکیب با توانمندی های داخلی در حال صورت گرفتن است.
وی با بیان این که مدیران اجرایی ذیربط در استان بصورت جدی پشتیبان پروژه آزاد راه شیراز-اصفهان بوده و همواره از آن حمایت می کنند، اظهار امیدواری کرد: وزارت راه و شهرسازی همانند گذشته تامین اعتبار مورد نیاز این پروژه را مورد توجه ویژه قرار دهد البته شریک پروژه یعنی وزارت دفاع بایستی در تامین موزون و همسان اعتباری به جد کوشا باشد  تا ان شاالله شاهد افتتاح آن در سال ۹۷ باشیم.
استاندار فارس با ابراز رضایت از پیشرفت پروژه آزادراه شیراز-اصفهان، ادامه داد: شرایط راه های استان فارس با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد و با توجه به این که آزاد راه شیراز-اصفهان، تنها آزاد راه جنوب کشور محسوب می شود و استان های همجوار نیز از آن بهره مند خواهند شد، امیدواریم توجه بیشتری به تامین اعتبار آن صورت گرفته و هر چه زودتر به بهره برداری برسد.
مهندس تبادار با تاکید بر این که نقش آفرینی پروژه آزادراه شیراز-اصفهان در رفاه و رونق اقتصادی بسیار بالا است، گفت: خدمات جانبی مورد نیاز مردم در این آزاد راه  و نیز چگونگی اتصال مطلوب آزاد راه شیراز-اصفهان به شهر شیراز از هم اکنون بصورت جدی در دستور کار قرار گرفته و تاکید کرد کارگروهی در حوزه عمرانی تشکیل شده و این موضوعات را راهبری نماید.
آزادراه شیراز-اصفهان با حدود ۲۳۰ کیلومتر طول موجب کاهش مسافت فعلی شیراز به اصفهان به میزان ۱۳۵ کیلومتر می شود و هم اکنون دارای بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی است. لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان فارس

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان فارس

    اداره کل راه و شهرسازی استان فارس یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات