نشست مدیر کل راه وشهرسازی گیلان با اعضای هیئت مدیره انجمن شرکت های راهسازی استان

نشست مدیر کل راه وشهرسازی گیلان با اعضای هیئت مدیره انجمن شرکت های راهسازی استان

به گزارش از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، در این نشست مدیرکل راه وشهرسازی استان با ابراز رضایت از عملکرد مطلوب انجمن شرکتهای راه سازی، از پیمانکاران به عنوان سرمایه استان و بازوان اجرایی دولت یاد کرد و گفت: پیمانکاران درآبادانی وشکوفایی استان در بخشهای مالی واشتغالزایی نقش بسیار مهمی ایفا می کنند وما به عنوان بخش کوچکی از بدنه دولت از این قشر مهم وتاثیر گذار تقدیر وتشکر می کنیم که با وجودکاستی های مالی دولت از هیچ کوششی در جهت آبادانی استان دریغ نمی ورزند.
وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور خاطر نشان کرد: علیرغم بدهی دولت به پیمانکاران تاکنون هیچ پروژه عمرانی متوقف نشده وکماکان ادامه دارد .
مدیرکل راه وشهرسازی گیلان بالا رفتن شاخص آسفالت راههای روستایی استان از متوسط کشوری را نشان از تعامل خوب پیمانکاران با این اداره کل عنوان کرد.
وی به بکارگیری پیمانکاران بومی در پروژه های عمرانی استان تاکید کرد و گفت: توانمندسازی جامعه پیمانکاران موجب پیشرفت راهسازی استان می‌شود ورفع مشکلات مالی و تامین مصالح تاثیر بسزایی در سرعت تکمیل پروژه های دارد که می بایست با همدلی وهمگرایی مدیران شهرستانی برطرف گردد تابتوانیم خدمات بیشتری به مردم استان ارائه دهیم.
گفتنی است در این جلسه مسائل ومشکلات مربوط به پیمانکاران بویژه پیمانکاران حوزه راه مورد بحث وبررسی وتبادل نظر قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات