بازدید رئیس شبکه جهانی جامعه

بازدید رئیس شبکه جهانی جامعه

پروفسور گلبرند شومبری ، رئیس شبکه جهانی جامعه ایمن در ادامه ی جلساتی که در شهرداری مشهد به منظور پیوستن مناطق به جامعه ایمن جهانی داشتند از منطقه ۹ بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۸ خردادماه جلسه ای تحت عنوان جامعه ایمن جهانی در اتاق جلسات این منطقه برگزار گردید .

طی این جلسه ، دکتر محمدی رئیس نمایندگان جامعه ایمن جهانی و دکتر عزیزی سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران با جمعی از مسئولین منطقه ۹ دیدار و گفتگو کرده و در این جلسه به نکات کلیدی در خصوص طرح اشاره گردید .

باتوجه به اینکه از پر اهمیت ترین اهداف جامعه ایمن ایجاد زمینه حفظ سلامت و سلامتی شهروندان به شمار می رود و در همین راستا بر اساس برنامه ریزی های در پیش رو مقرر است ،در منطقه فضای مناسب برای توسعه و گسترش ایمنی ایجاد شود .

تعاملات دستگاه های اجرائی در سطح منطقه برای دستیابی به این اهداف یکی از رموز موفقیت جمعی خواهد بود که با تشکیل کمیته های همکاری برای بهره برداری از تجارب بدست آمده نیل به این هدف میسر خواهد بود.

از نکات مهم مورد توجه در نشست و بازدید صورت گرفته نقش بی بدیل نهادهای مردمی و مردم سطح منطقه خواهد بود که برنامه ریزان طرح به مشارکت مردم امیدوار هستند.

در پایان پس از برگزاری این نشست از بخش هایی از وضع موجود و فعالیت های مورد نظر جامعه ایمن که توسط منطقه در دست اقدام بود بازدید بعمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد

    منبع خبر

    مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد

    مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد

    مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد یک سازمان دولتی در شهر مشهد می باشد

      نظرات