تشکیل اولین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مرکزی

تشکیل اولین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مرکزی

اولین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در سال ۹۷ با حضور اعضاء و به ریاست زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی و جانشین رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران در روز سه شنبه مورخ ۹۷/۰۳/۲۹ در سالن جلسات امور عمرانی تشکیل گردید .

در این جلسه غیاثی سرپرست مدیریت بحران استان ضمن خیر مقدم ، به مکاتبات صورت گرفته در زمینه های مختلف و انتظارات از اعضاء مطالبی عنوان نمود .

سپس روسای کار گروه های خشکسالی ، سوخت رسانی ضمن تبریک انتصاب غیاثی بعنوان سرپرست اداره کل مدیریت بحران گزارش مبسوطی از روند برگزاری جلسات و اقدامات صورت گرفته از مصوبات مربوطه ارائه نمودند .

در ادامه مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری از روند کاهش ۸۰ درصدی آتش سوزی مراتع در سال گذشته گزارش داده و برنامه های سال جاری را جهت همکاری اعضاء عنوان نمودند .

مدیر عامل امور آب استان نیز ضمن گزارش غرق شدگی های سال گذشته از اعضای محترم ذیربط درخواست همکاری داشتند ، همچنین  به روند فعالیت کار گروه سیل و مخاطرات دریایی پرداخته و برنامه های سال جاری را بیان نمودند .

در پایان زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته به برگزاری مرتب و مستمر جلسات شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستانها اشاره کرده و به برگزاری جلسات کار گروه های تخصصی چهارده گانه نیز پرداخته و بیان نمودند که کار اصلی در کار گروه ها صورت گرفته و لذا می بایست نگاه ویژه ای به کار گروه ها شود و تاکید نمودند که اعضاء می بایست  ضمن آمادگی کامل به همکاری با مدیریت بحران در امورات مربوطه نهایت سعی و تلاش خود را بنمایند .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی

    منبع خبر

    اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی

    اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات