پروژه های بزرگ حوزه راه فارس در توسعه استان و جنوب کشور

پروژه های بزرگ حوزه راه فارس در توسعه استان و جنوب کشور

مهندس اسماعیل تبادار در بازدید از عملیات اجرایی بزرگراه دشت ارژن – تنگ ابوالحیات با تقدیر از پیمانکاران این پروژه اظهارکرد: پیشرفت مناسبی را در روند اجرایی طرح به ویژه در احداث تونل ها و پل ها شاهد بودیم که امیدواریم این روند با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: با توجه به پیشرفت مناسبی که عملیات اجرایی بزرگراه دشت ارژن – تنگ ابوالحیات دارد امید است تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

استاندار فارس همچنین به پروژه های مهم شهرستان کازرون اشاره کرد و گفت: پروژه های تاثیرگذاری در حوزه شهرستان کازرون در دستور کار قرار دارد که میتوان به تونل محرم اشاره کرد که کارکرد مناسبی برای این منطقه خواهد داشت.

مهندس تبادار افزود: امید است با تامین اعتبارات لازم، روند اجرایی تونل محرم نیز شتاب بیشتری بگیرد.

وی ادامه داد: پروژه های بزرگ دیگری همچون آزادراه شیراز – بوشهر که در ادامه آزادراه اصفهان – شیراز است نیز در دستور کار قرار دارد که بسیار برجسته و کارگشا خواهد بود و اگر بتوانیم در برنامه کوتاه مدت و میان مدت این پروژه ها را عملیاتی کنیم می تواند در رونق استان فارس و استان های جنوبی نقش آفرین باشد.

نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: محور دشت ارژن – تنگ ابوالحیات به عنوان پروژه هدف قلمداد شده و امید است با همت همه متولیان امر و تامین منابع مالی لازم این پروژه هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

مهندس تبادار همچنین به پروژه دیکانک اشاره کرد و افزود: طرح مطالعاتی این مسیر نیز در دستور کار قرار دارد و در صورت تامین منابع مالی یا در دل پروژه آزادراه شیراز – بوشهر انجام خواهد شد و یا به صورت پروژه ای مستقل در برنامه کاری قرار خواهد گرفت.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان فارس

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان فارس

    اداره کل راه و شهرسازی استان فارس یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات