اجلاس بیست‌و‌یکم یکی از مهم‌ترین  اجلاس‌های سازمان نظام مهندسی است

اجلاس بیست‌و‌یکم یکی از مهم‌ترین اجلاس‌های سازمان نظام مهندسی است


نشست خبری بیست و یکمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی برگزارشد

اجلاس بیست‌و‌یکم یکی از مهم‌ترین اجلاس‌های سازمان نظام مهندسی است

نشست خبری بیست و یکمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ۱۹ تیر در ساختمان شورای مرکزی برگزارشد. به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در ابتدای این نشست « فرج الله رجبی »رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، گفت: اجلاس بیست و یکم شاید یکی از مهم‌ترین اجلاس‌های سازمان در دهه اخیر باشد. مسایل بسیار مهمی هم در سازمان و هم در خارج از سازمان در حوزه مهندسی ساختمان وجود دارد که لازم است در موردشان  بحث و تبادل نظر شود ونیز تصمیم‌هایی اتخاذ شود تا با گره گشایی ازمشکلات آنچه به مصلحت کشور است، انجام داده شود.

رجبی اظهار کرد: طبیعی است که رویکرد ما هم به عنوان اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشوروهم به عنوان یک مهندس حرفه‌ای این است که چگونه از دغدغه‌های این سازمان و مهندسان عضو آن صحبت و دفاع  کرده و از مسایل و مشکلاتی که برای این صنف پیش آمده گره‌گشایی کنیم.

رجبی گفت: تلاش می‌کنیم با همفکری یکدیگر آغازگر اقدامات خوبی در حوزه ساخت و ساز و حوزه مسکن باشیم و در مسیر ارتقا خدمات مهندسی کوشش کنیم.


عضو کمیسیون عمران مجلس گفت : پیشنهادی به کمیسیون عمران مجلس رسیده وپذیرفته شده که بر اساس آن نظام مهندسی ساختمان کشور جزیی از نظام فنی اجرایی کشور شود .

او با بیان این که اگردرحوزه مسکن برنامه‌ریزی نداشته باشیم، امکان نداردآمار اشتغال‌زایی مورد نظردولت محقق شود، اظهار کرد: برای عبور از این گذرگاه نیازمندارائه، پیگیری و انجام برنامه‌های مشخص در حوزه ساخت و ساز مسکن هستیم که قطعا می‌تواند مشکل بیکاری را کاهش داده و کارخانه‌های تولیدی را به تحرک وا دارد.


عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: دولت باید از بودجه وزارتخانه‌ها وبانک مرکزی بکاهد تا بتواند در بخش مسکن مداخله کند. باید ببینیم چه نوع مسکنی می‌خواهیم و ارتباط بین تولیدکننده و مصرف‌کننده را چگونه ایجاد کنیم.


لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات