پیام مهندس خندان دل به مناسبت ۱۴ تیر روز "شهرداری و دهیاری"

پیام مهندس خندان دل به مناسبت ۱۴ تیر روز "شهرداری و دهیاری"

مهندس هوشنگ خندان دل معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ضمن تبریک روز "شهرداری و دهیاری" از خدمات کارکنان شهرداری ها و دهیاری ها قدردانی نمود.
به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، متن پیام مهندس هوشنگ خندان دل به این شرح است:
"فرارسیدن ۱۴ تیرماه روز "شهرداری و دهیاری" را گرامی داشته و از خدمات شبانه روزی شهرداران و دهیاران و کارکنان شهرداری ها و دهیاری های پرتلاش سراسر کشور صمیمانه قدردانی می نمایم.
مدیریت شهری و روستائی به دلیل اثرگذاری مستقیم و غیرمستقیم بر پیکره حیات اجتماعی نقشی تعیین کننده در تداوم پایداری و توسعه یافتگی زندگی شهری و روستائی دارد. از این روی شهرداری‌ها نیازمند بهره‌مندی از تمام توان خود و ایجاد ظرفیت‌های مناسب برای اداره موفق شهرها، ارتقای شاخص های شهر و شهروندی، قوانین و مقررات روزآمد، ماشین‌آلات و تجهیزات جدید، ارتقای سطح ایمنی، تردد آسان، تحقق شهرداری الکترونیک، شناسایی درآمدهای پایدار، نیروی انسانی متعهد و متخصص، مشارکت مطلوب شهروندان در برنامه‌های شهرداری و ... هستند.
بی تردید روستاها نیز بعنوان یک نهاد زیستی اصیل و ریشه دار به دلیل گسترش ارتباطات از این تغییرات مصون نبوده و آگاهی رهبران فکری، نخبگان، فعالان و پیشروان این نهاد دیرپا نتیجه ای جز احساس و ضرورت نیاز به تغییر در شیوه های قدیمی اداره روستاها نداشته است.
سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها‌ی کشور، افتخار دارد به عنوان حامی و ناظر امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اقدامات مختلفی را برای ارتقای مدیریت شهری و روستایی در کشور انجام داده و زمینه حمایت از خدمت رسانی بیش از پیش از سوی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به شهروندان کشورمان را فراهم آورد و می کوشد ضمن ترسیم چشم اندازهای جدیدی از مدیریت شهری و روستائی، زمینه لازم برای روند تکاملی حرکت آنها را مهیا نماید.
خوشبختانه از آغاز دولت دوازدهم و در امتداد سیاست های دولت تدبیر و امید، برنامه های مختلفی برای حمایت از شهرداری ها و دهیاری ها طراحی و اجرایی شده است که اثرات مثبت آن یقینا می تواند همچون گذشته نتایج موثری را بر روند اداره شهرها و روستاها بگذارد.
در پایان، ضمن گرامیداشت مجدد ۱۴ تیرماه روز «شهرداری و دهیاری» از خدمات شبانه روزی کارکنان پرتلاش و خدوم شهرداری ها و دهیاری ها تقدیر و تشکر می کنم و توفیق روز افزون و سلامتی آنها را از درگاه خداوند متعال آرزومندم و امیدوارم با همت کارکنان شهرداری ها و دهیاری ها، فردائی بهتر در انتظار شهرها و روستاهایمان باشد.
هوشنگ خندان دل
معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و
رئیس سازمان شهرداری ها ودهیاری های کشور

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات